Bij ons zijn de eerste lootjes al getrokken maar ik heb geen idee wat ik er op moet zetten. Ik hoop hier wat ideeën op te doen!
Wij doen er niet aan... maar wat ik zou vragen: - Kneipp douchegel oranjebloesem - Bodyshop bodybutter Satsuma - Handschoenen voor koud weer - Nail whitener - Bolsius geurstokjes sandelwood - Witte wijn - Chocola - Peter van Straaten scheurkalender voor 2019 - Tegoed bij bol.com
Ik vind de rituals geurstokjes altijd lekker, tegoedbonnen zijn altijd welkom of een nieuwe portomonnee. Dat zou op mijn lijstje staan.
Ohhh is ieder jaar lastig! Ik bedenk wat, dan duurt het mij te lang tot de feestdagen, resultaat: ik koop het zelf haha! Voor nu heb ik dit: - advent kalender van Rituals - parfum Joy van Dior - leuke sjaal
Regenlaarzen Rituals De zilveren lepel (krijg ik van mijzelf) Leesboek Handschoenen Geweven draagdoek
Make-up(mijn dochter weet goed wat bij mij past) Kettinkje met de namen van de kinderen. Verder geen idee.
Sjaal met pareltjes of grijze panterprint. Lingerie Sims 4 Parfum Flowerbomb van Viktor&Rolf Geurstokjes van Rituals Sakura Happy socks lage Allstars in het zwart. Maat 38.5 Fles lekkere wijn Tafelboek (het Arsenaal in Naarden) Pinky Rose lemonades (spiced Lemon & Rose en Dark caramel sea salt) Regenjas, over de heup model roze of donkerblauw. Roze fietsbel Sieraad
Ik heb het volgende op mijn lijstje staan: -geurtje -rituals geurstokjes -boek Suzanne Vermeer -puzzel Jan van Haasteren 1000 stukjes -puzzelmat
L’Occitane spullen (vooral de amandelolie voor onder de douche) Parfum Thee accessoires/ thee set Regenlaarzen