Kwaad

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaDenise, 4 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ppfff wat ik vandaag hoorde
    Een vriend en vriendin van ons uit Purmerend die waren net 1,5 jaar getrouwd en hebben een meisje van 2,5 jaar.
    Zij is zonder pardon opgestapt,hem verlaten en ook haar dochertje gewoon in de steek gelaten!
    Ze doet niet eens moeite om haar kind te zien en heeft haar man,onze vriend,gewoon met rekeningen en noem maar op achter gelaten.
    Niks meer van dr vernomen qua zien enzo en nu gaat zij elk weekend vol op stappen en lol maken!
    Ik ben er zo kwaad op dr he!
    Die vriend van ons zat gewoon huilend aan de telefoon,dat is nog nooit gebeurd sinds mn man hem kent!
    Vind het echt verschrikkelijk voor hem en zn dochtertje!

    Moest het ff kwijt want man o man wat kook ik zeg!
    Hoef dat mens echt niet meer te zien!
     
  2. mannie82

    mannie82 Lid

    21 jul 2007
    6
    0
    0
    Wat vervelend zeg.
    Met een beetje respect kom je een eind zeggen ze. Maar zij heeft het ergens onderweg verloren.
    Wat verschrikkelijk zeg. Mijn schoonzusje is afgelopen maand ook na een 1 jaar huwelijk gedumpt. Hij heeft een ander. Ze hebben gelukkig geen kinderen maar het is toch niet normaal.
    Zo maar net als zij was hij gevlogen en gaat overal weer vrolijk heen terwijl mijn schoonzusje afvalt bij de vleet. Gewoon niet normaal zulke mensen.

    HEB RESPECT wil ik de wereld wel inschreeuwen.
     
  3. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    jeetje wat vervelend zeg! wat een triest geval zomaar weg te lopen! lekker verantwoordelijk voor dr kind ook! respect heeft ze onderweg verloren ja maar haar verstand ook volgens mij!

    jeetje....
     
  4. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Ik zou het echt nooit kunnen, mijn kind achterlaten! Heb mijn man dan ook goed uitgelegt dat als ie ooit plannen heeft om bij me weg te gaan, hij ook echt zelf mag gaan! Dan zoekt hij maar een ander huis en de kleine blijft bij mij! Over mijn lijk dat ik mijn kleine niet bij me zal houden!
     
  5. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    weet maar al te goed hoe het is....veel sterkte!
     
  6. Beccaatje

    Beccaatje Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    er zijn altijd 2 kanten aan ieder verhaal ....
     
  7. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Precies! Ik kan hier dus niet over oordelen omdat ik de andere kant van het verhaal niet ken....
     
  8. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Precies hetzelfde wou ik zeggen! :)
     
  9. Jessica24

    Jessica24 Fanatiek lid

    4 okt 2006
    2.486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Ja maar jongens je kind achterlaten :confused:
    Veel sterkte voor jullie vriend en z'n kleine meisje :cry:

    jessica
     
  10. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Dit verhaal zou te herkennen kunnen zijn.
     
  11. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Wat bedoel je precies?
     
  12. Renate28

    Renate28 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Toevallig was er gisteren een vriendin bij me over de vloer die me net zo'n verhaal vertelde. Volgens mij woont diegene waar zij het over had ook in Purmerend, maar dat weet ik niet zeker.

    Ik zou zelf persoonlijk iets meer oppassen met wat je schrijft hier op het forum. Tenzij het niet uitmaakt dat het door bekenden gelezen zou worden natuurlijk. Maar het is wel iets om over na te denken, mocht dat nog niet zijn gedaan.

    Dat bedoelde ik eigenlijk. Je hebt gelijk dat dat niet overkwam.
     
  13. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat maak jij toch vaak vervelende dingen mee!
     
  14. leeuwen77

    leeuwen77 Bekend lid

    7 mrt 2006
    710
    0
    0
    duik instructrice
    bonaire
    Tuurlijk zijn er 2 kanten! Maar ik vind het toch moeilijk om het te begrijpen!
     
  15. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Er zijn altijd 2 kanten, tuurlijk.
    Maar je eigen kind achterlaten?
    Hoe kun je daar mee leven?
    Arm kindje; ze snapt er natuurlijk helemaal niks van dat mama er opeens niet meer is.
    Bah, daar word ik echt verdrietig van!
     
  16. mv3hartendiefjes

    mv3hartendiefjes Niet meer actief

    jeetje zeg dat doe je toch niet..
    ik kan begrijpen als je niet meer van iemand houdt dat je er weg gaat maar op zon manier dat kan ik niet begrijpen jeetje en dan zonder aanleiding niet te geloven en ook niet normaal..
    ik zou zeker nooit mijn kind achter laten ik kon hem niet eens missen er zijn mensen bij die niet sporen..
    maar waarom is zij ubberhoud met hem getrouwd zeker om hem met alles te laten zitten dat is ziekelijk..
    en je vriend zal ook erg moeilijk nog een vrouw kunnen vertrouwen..
    ik wens hem al het goeds en erg veel sterkte
     
  17. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    'jemig meid wat lullig!
    maar idd zon verhaal heeft 2 kanten! wie weet wat hij gedaan heeft en het verzwijgd voor jullie!

    sterkte!
     
  18. debora21

    debora21 VIP lid

    4 jul 2007
    12.280
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja ieder verhaal heeft twee kanten, en idd je weet niet wat er gebeurd is tussen die twee. Maar 1 ding is zeker: wat papa en mama ook doen een kind van 2,5 kan er niks aan doen! En dat is toch echt zielig...
     
  19. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Ze wonen niet zelf in Purmerend maar vanuit daar kennen we ze,om het zo even te zeggen.
    Mn man kent die jongen al 25 jaar en wij kennen har nt 4 jaar...
    En natuurlijk zijn er 2 kanten van het verhaal maar die vriend van ons trok het gisteren gewoon niet om alles te vertellen want hij was helemaal in tranen en mn man heeft hem nog NOOIT horen of zien huilen dus het zegt al weer een hele boel....helaas....
    Ik snap ook niet dat zij haar dochtertje zo in de steek laat.
    Ze vindt het lang leve de lol en stappen en alles stukken belangrijker dan dr eigen kind!
    Als je niet meer genoeg van je partner houdt kan helaas gebeuren en daar doe je niks aan,hoe erg het ook is maar om het op deze manier aan te pakken.
    Ze schijnt tegen hem gezegd te hebben op die bewuste dag:
    Dit is het einde van mijn missie,ik moet je niet meer,ik heb bereikt wat ik wilde bereiken.
    Dit is nu een paar weken geleden gebeurd maar we hoorden het gisteren pas omdat die vriend van ons het gewoon niet aan kon om het ons eerder te vertellen.
    Ze waren op onze huwelijksfeest en er leek niks aan de hand maar intussen speelde er dus wel meer....
    Binnenkort gaan we bij die vriend van ons langs,even een hart onder de riem steken.
    En ik ga dan die dag lekker met zn dochtertje en Lieve aan de gang zodat hij en mn man kunnen praten over wat er met die vriend van ons allemaal is gebeurd enzo.
    Zit er echt de hele tijd mee in mn kop.
    Vindt het echt zo klote voor hem.
    Hoe of wat er allemaal is gebeurd weten we nog niet helemaal maar zij had NOOIT maar dan ook NOOIT zo haar kind mogen achterlaten.
    Ze heeft haar kindje al weken niet opgezocht!
    Hij zit nu met schuldens die zn (ex) vrouw heeft gemaakt.
    Tis maar af te vragen hoe ze de scheiding rond moeten krijgen als zij in geen wegen meer te bekennen is :confused: :(
     
  20. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Tsja, ik moet me toch bij de anderen aansluiten, een verhaal heeft twee kanten...

    Maar aan de andere kant: wie laat er nu in godsnaam haar kind in de steek ? Ikzelf zou dat echt niet over mijn hart kunnen verkrijgen !
     

Deel Deze Pagina