Ow zo, nee niet zo bedoeld...dat wordt hier vaak lachend gezegd, bedoel: het lijkt mij niet zo'n zalige combinatie
Boekweitmeel, ei, zout en water vind ik persoonlijk de lekkerste pannenkoeken geven. Bakken in roomboter natuurlijk
Pannenkoeken met water? Goh, lees ik wat nieuws. En smaken ze (bijna) hetzelfde als wanneer je melk gebruikt?
Ja, en ze worden lekker stevig (melk bakken, huh?). Ik gebruik 2/3 stevig meel (boekweit/rogge/spelt) en 1/3 rijstebloem voor de luchtigheid. En een hand vlokken. 2 eieren en voldoende zout. Heel lang mixen. En bakken in kokosolie. Man, dan heb je me toch een lekkere pannenkoeken! Maar pannenkoeken met chocolademelk lijkt me ook lekker! Of met spinazie. Of met appel door het beslag. Zoveel mensen, zoveel smaken!
Nee, hier hetzelfde. Ik vind ze dan ook echt niet hetzelfde smaken als wanneer je ze met melk maakt..
Klinkt lekker op de manier hoe jij ze maakt. Ik had ze gisteren gemaakt, om te proberen, maar dan gewoon basis, tarwemeel, ei, water, snufje zout en wat bakpoeder voor de luchtigheid. Smaakte nergens naar haha.
Ik maak pannenkoeken hier altijd alleen met water, bloem, suiker (en wat vanille suiker, kaneel en rozijntjes.. Geen ei, geen melk.. Op hoog vuurtje en dan de randjes lekker krokant bakken.. Heerlijk!
Hier gister geprobeerd en het is gewoon lekker. Ik was bamg dt de smaak heel overheersend zou zijn, maar dat was niet zo,
Hoe zijn de verhoudingen dan? Ik bak voor mn dochter met amandelmelk ivm allergie maar die mislukken steeds.
Haha dat klinkt nog ranziger Ik hou het bij m'n naturel pannenkoek.. Maar toch wens ik je eet smakelijk
Zou je het exacte recept met verhoudingen hier neer willen zetten? Ook mijn dochter heeft KMA. Dit klinkt top! En wat doe je erop of hoeft dat niet meer?