Wat een draaaaammaaaaa is het toch dat je tegenwoordig je tickets online moet kopen. Kansloze missie is het!!! Bah, waar is de tijd gebleven dat je gewoon voor het postkantoor kon liggen:x
Ik niet, maar vriendlief wel. Al vanaf 08:00 uur in de wachtrij gestaan, maar helaas. En als je dan kijkt wat er nu al door ticketbureaus en op marktplaats wordt aangeboden tegen bizar hoge prijzen
Inderdaad, het is zò niet eerlijk. Ik had tegen beter weten in ook iemand gemaild die 2 staanplaatsen aanbood op MP. Hoogste bod wat hij binnen had was al 380 euro (originele prijs 143 euro).. Echt een stom systeem, bij mij was hij na 20 minuten ook nog eens vastgelopen, dus toen helemaal geen kans meer... Maar voordat je doorhebt dat je een vastloper hebt, ben je nog eens een half uur verder.. Echt NIET leuk:x
Daarom heb ik altij en me telefoon op de website mijn iPad en MacBook en gewone laptop dan lukt het altijd wel
Op de site van ticketmaster staat dat de selectie op ip-adres gaat. Dus ik denk dat je dan gewoon mazzel hebt als je erdoor komt.. Maar jij hebt dus kaarten?
Ja ik vind het ook waardeloos. Nu heb ik wel het geluk gehad dat alle concerten waar ik heen wilde ik kaartjes voor heb kunnen krijgen. Waarbij 2x 1e rang zitplaatsen. (Alicia Keys 2x en Bruno Mars). Maar ik heb jaaaaaaren geleden voor het postkantoor gelegen voor de BSB alleen ook dat was niet alles hoor. Toen konden mensen ook al bellen en moest je ook gewoon snel zijn (en vooral heeeul vroeg)
Wij hebben in '93 ook een nacht doorgebracht voor het postkantoor. Beetje afzien, maar ook heel erg gezellig omdat je allemaal met hetzelfde doel komt. Net als op de dag van het concert zelf, dan zitten we ook al rond 05.00 uur voor de poort om een plekje aan het podium te kunnen bemachtigen.. Heul lang wachten, maar zo de moeite waard!! Deze ronde dus niet, kan wel janken In ieder geval was was het toen zo, dat mensen die er het meeste energie voor over hadden, ook de meeste kans hadden. Nu niet meer..
Vroeger was het gewoon zo, als je fan was kocht je een kaartje omdat je die band of persoon graag live wilde zien. Tegenwoordig is het zo dat mensen gewoon hele ritsen kaartjes op kopen om ze met dikke winst te verkopen. Hoe triest is dat. Tel daar ook nog even de radio stations bij op die kaartjes opkopen om ze weg te geven. Dan blijven er nog maar weinig kaartjes over voor de échte fans.
Ja, zo gaat dat tegenwoordig inderdaad.. Komt nog eens bij dat het deze keer relatief kleine concerten zijn (Ziggo Dome) en er dus maar een beperkte hoeveelheid kaarten waren ivm voorgaande concerten.. Ik troost me maar weer met de gedachten dat ik het (in mijn ogen) mooiste concert ooit van U2 gelukkig wèl heb meegemaakt in '93 in het Goffert park Alle concerten die daarna kwamen, waren net iets minder..
Ja, twee pc's en 1 mobiel maar helaas bot gevangen Mocht er nog iemand twee staanplaatsen hebben, ik houd me aanbevolen.
Hier ook met 2 laptops in de wachtrij gestaan, maar helemaal niks! Gelukkig heb ik ze wel 2 keer eerder mogen meemaken. Heel misschien komt er nog een 3e concert, maar daar heeft ticketmaster nog geen bericht over gehad. Geef mij maar het ouderwetse voor het postkantoor wachten op het kaartje. Ik vind de digitale manier geen doen. Sites die vastlopen, wachtrijen die ineens stilstaan, stuff like that.
Ik las net een reactie van iemand die reageerde op een artikel op internet, dat ze precies om 10 uur toegang had tot de site en al zeer beperkte keuze had. Alle goedkopere kaarten (tot 104 euro) waren niet meer te bestellen..
Alles is eruit gegaan in de presale. Echt belachelijk hoge prijzen voor de red zone en VIP-tickets (krijg je een gratis drankje, jeuj!). U2 komt nog wel een keer, dit is niet hun laatste concert.
Och ja, dat geloof ik ook wel dat ze nog een keer komen. Maar als het dan weer zo gaat, is het van hetzelfde laken een pak toch? Of het moeten dan 3 grote concerten worden, dan heb je meer kans. Er waren nu maar 30.000 kaarten beschikbaar in de voorverkoop..
Als het dan weer zo gaat, acht ik de kans klein dat ik weer naar een concert van ze kan. Vind het systeem erg slordig. Ik pies normaal gesproken nooit naast de pot met concertkaartjes. Maar dit is best een domper. Dan maar een poging doen om ze te winnen (fat chance...) Acties - NPO 3FM - Serious Radio