Mijn man en ik zijn volgend jaar 12 1/2 jaar getrouwd.Nu hebben we altijd gedacht dat word een feestje geven voor vrienden en familie. omdat we niet zo groot behuisd zijn moeten we een zaaltje huren ed. Nu ben ik eens gaan rond kijken wat de kosten ervoor zijn en dat is tochbest wel wat. Nu is het ook zo dat mijn vader aan de andere kant van de wereld woont.Hij komt regelmatig hierheen maar ik ben nog nooit bij hem geweest. Het bedrag wat we voor een feest kwijt zijn kunnen we ook naar mijn vader gaan op vakantie. Mijn man heeft gezegd dat het hem niet uitmaakt en dat ik mag kiezen. Natuurlijk wil ik wel naar mijn vader maar we zijn ook maar 1x 12 1/2 jaar getrouwd. En nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet kiezen. wat zou jij doen??
Een reis naar Thailand natuurlijk! Zo'n feest is na 1 avond voorbij, en het is voor je gasten vaak leuker dan voor jezelf. En daarnaast is het heel fijn om je vader weer eens te zien, toch? Ik zou het wel weten!
Thailand is prachtig, geweldig land om heen te gaan....EN je kan je vader bezoeken! Laat dat suffe saaie zaaltje maar zitten.....
Naar thailand en dan een extra feestje thuis, zoals je ook met een verjaardag zou doen.... of met een niet te grote groep naar de wok inderdaad.
Tja en zo zijn wij geen reizigers en houden wel van een feestje, dus wij zouden dat geld eerder in een feestje stoppen dan in een reis. Dus mijn advies, kies datgenen wat het beste bij jullie past. Succes met het nemen van je keuze!!!
makkelijk Thailand, ik vind 12,5 jaar niet echt gebruikelijk om met een feest te vieren eigenlijk, alleen toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren hebben ze dat gedaan en hier word met 12,5 jaar niets gedaan (behalve met de familie zelf lekker eten of vakantie of iets) dus das dan makkelijk!
Ik ging een heerlijke reis naar mn vader maken. Ik weet niet hoe het met jouw trouwfoto's gaat, maar als ik de mijne terug kijk staan er best veel mensen op die ik nu niet meer zie, om die reden geven wij geen grote feesten meer. Denk zelfs dat wanneer mensen geen uitnodigingen sturen menig mens er niets eens aan denkt
mijn hemel dan wist ik het wel!! Thailand!!!!!!!!!! dat feest komt andere keer anders...ik zou nu genieten van dat reisje omdat het nu nog kan!
Ik kies een leuk feest, omdat ik nogal last van vliegangst heb dus zo'n reis zou nooit een optie voor mij zijn