vandaag hebben we 1 jaar borstvoeding gehaald!!! wat een zaligheid! zo genieten van elke seconde, elke voeding opnieuw. 3 dagen zuigelingenstaking overwonnen 2 maand geleden en hij is er nog verslaafder door geworden. Op zijn 1 jaar drinkt hij nog 4 a 5 keer bv per dag. Bij de eerste heb ik 2 weken bv gegeven en was het echt stress, een hel gewoon. Ze kwam niet bij, ik moest kolven, echt niets leuks aan. Bij de tweede mocht ik niet omdat ik medicatie nam voor mijn darmziekte. En nu bij de derde wilde ik heel graag terug proberen. En kijk wat een resultaat! En we stoppen nog zeker niet!!!
Van harte! (ps voor welke darmziekte moest je medicatie nemen trouwens? Even interesse ivm zelf ook darmziekte, colitis ulcerosa)
echt zalig is het! ga de mijn schade van de eerste twee dik inhalen en mijn mannetje groeit super, vandaag net 1j en 10,400kilo en 74cm.
dank je wel mama's is echt super dit te lezen allemaal gisteren op het consultatiebureau ook een dikke pluim gekregen. ze vroeg qua melk wat krijgt hij? ik zei hij drinkt nog altijd bv. oh dat mens gooide haar armen omhoog met twee dikke duimen. echt super!