Mijn man en ik hadden het erover maar we vinden het ook een raar idee om de pannenkoeken met mijn melk te eten. Terwijl we het wel eten met melk die uit een koe komt, nouja daar denk ik dan maar even niet bij na want ik ben gek op pannenkoeken.. Lekker met appel, kaneel en suiker *kwijl*.
Ja tuurlijk! Ik bedoelde dat wij ook met twee bakken in de weer gaan, maar dat we wel overwogen hebben om zelf ook mee te eten.
Ik heb dat toen eens aan mijn man gevraagd en die zei dat als ik zou kolven hij daar geen enkel probleem mee zou hebben! Ik bak pannenkoeken zonder ei en met vette yoghurt. Neem dan een stevige meelsoort zoals spelt of boekweit. Gietijzeren pan, boter erin en langzaam laten garen.
ik weet eigelijk niet of mijn man dat zou eten... hij neemt wel zo een slokje er van (hij wilde wel eens weten hoe het proefte ) zelf zou ik er wel een stukje van willen maar geen hele pannenkoek. het is meer psychisch denk ik want als ik er aan denk dat het uit een koe komt sja...
haha nou dan vind je mij heeel raar ik heb dus ehct een koemelk trauma...ik durf er niet eens met mn neus boven te hangen...ben zoo bang dat moedermelk maar iets weg heeft van "melk" smaak...dus heb het nooit gedaan...
Ik heb het wel geproefd! De kunstvoeding ook trouwens. En sindsdien bewonder ik mijn zoon echt enorm dat hij die kunstvoeding door zijn keel kreeg. Maar hele pannenkoeken hoef ik er niet van, ik zou er ook geen glas van drinken ofzo.
Ik heb het geproeft maar daar blijft het bij hoor. Het trekt me niet, zeg maar, haha. Maar ik drink ook geen koemelk.
Ik vind borstvoeding niet echt lekker en heb 't ook bij proeven gelaten. Papa vindt het hier ook niet lekker. Hier wel eens een smoothie gemaakt met een beetje moedermelk. Pannenkoeken bak ik nu altijd met water. Ik heb wel eens een restje melk erdoor heen gegooid wat ik anders weg moest gooien. Papa was hier niet van op de hoogte haha en heeft ze met smaak gegeten.
ik vond de borstvoeding ook niet perse lekker (ik vond kunstvoeding ook niet ernstig vies ofzo...) Als ik mijn zoontje een fles kunstvoeding geef drinkt hij hem trouwens precies even makkelijk als een fles borstvoeding. Denk niet eens dat ie het doorheeft...