Ik heb me toch een trek in pannenkoeken en dan vooral spekpannenkoeken.. t water loopt me gwn de mond in hahahaha. Maar mij vraag is..mag dat spek in de zwangerschap? En hebben jullie nog andere lekkere suggesties voor in/op de pannenkoeken? Wat wel mag in de zwangerschap? :-D
Je mag best spek hebben hoor. Maar wel een beetje beperkt houden omdat het varkensvlees is (geloof ik) Pannenkoeken met kaas is ook JUMMIEE!!!!
En ik vind sla op de pannekoek wel lekker.....of droge worst door de pannekoeken heen als je ze bakt......banaan op de pannekoek nadat die gebakken is....jummieeee
Tuurlijk mag je spek! Alleen rauw vlees zoals biefstuk bv, rauwe eieren, voorverpakte zalm..van de visboer mag je alles... moet je op letten. En oppassen met caffeine.. mag in mate. Tja milkshakes en softijs mag van plekken waar het hard loopt.. mac bv. Verder ben je zwanger en niet ziek heh
haha hier nog zon verslaafde. Pannenkoek met spek en kaas (kaas gebakken) en dan stroop erover mmmmm zo machtig dat je er na 1tje al vol zit haha
Lekkere tips hahahahahahahaha met banaan ga ik zoiezo proberen Zo ff ontbijtspek halen. . Lust t alleen gebakken in me pannenkoeken jammmmmie Met kaas doe ik ook altijd. Ik weet iig wat ik eten ga
Ja ik snijd altijd de banaan van boven naar beneden door de midden en dan vouw ik de pannenkoek er om heen. Had ik van een oud vrouwtje gheheh......die deed dat altijd.....
Haha, die staan hier vanavond ook op t menu (als ik mezelf lang genoeg overeind kan houden om n hele stapel te bakken). Die banaan in de lengte is n goeie tip, ik baal er altijd zo van als bij t omdraaien al mn plakjes eruit vallen! Met appel en krentjes is t trouwens ook heel lekker. Spekpannenkoeken worden er hier ook gebakken maar ik denk niet voor mij, begin steeds meer weerzin tegen vlees te krijgen. Maar je mag ze wel gewoon eten als je ze lekker vindt hoor, smakelijk!
Hahaha dat is wel een slimme! Nog niet bij nagedacht Maar spek is wel rauw maar zolang je het bakt en goed verhit is niks meer gevaarlijk, gepausteriseerd (of zoiets) is ook met 60+ verhit
En bedankt he, daar zit ik dan te wachten op mijn aardappels en snijbonen, haha. Van de week maar een keer pannekoeken bakken.
En als je er dan nog een lik nutella bij in doet. (Neeee we eten geen pannekoeken vandaag nee ik doe het niet nee nee nee! Hmmmz toch maar even overleggen met manlief)
Ik doe er weleens ragout op en dan dubbelvouwen. Is een lekkere hartige variant. Of verse aardbeien (of ander fruit) en chocoladesaus. Plakje oude kaas op de pannekoek is ook lekker trouwens. En het klinkt misschien raar, maar ik heb van dat bananen-nesquick en daarvan doe ik weleens een paar schepjes door het beslag. Er is ook een aarbeiensmaak-variant, of natuurlijk gewoon chocolade-nesquick.
Waarom zou spek niet mogen Lekker van genieten!! En goed plan, ik ga eind van de week ook pannenkoeken bakken haha