Die aardbeien nesquick heb ik hier. Durf t alleen niet aan.. als t banaan was wel want dat bevalt me altijd hahahaha
Heb net mijn stampot andijvie op. Nu zie ik het woord pannenkoeken staan en spontaan loopt het water me in de mond Hebbe hebbe hebbe!!!!
Dit klinkt allemaal wel super lekker,morgenmiddag voor de lunch maar een stapel bakken met alle lekkere ideeën van jullie! Heerlijk....
Ik had al zin in pannekoeken toen ik vanavond langs m'n favoriete pannekoekenrestaurant reed(waar ik maar 2 of 3 keer per jaar spontaan langs kom). En thuisgekomen had ml nog niet gekookt. Dus mede dankzij dit toppic heb ik net pannekoeken op. Heerlijk!
haha. Ik lees mezelf toen ik zwanger was van onze zoon. was ok verzot op pannenkoeken. Mijn man heeft er stapels gebakken. Mijn favorieten: kaas, tomaat, ham kaas ananas appel rozijnen banaan chocolade naturel en dan besmeren met pindakaas En natuurlijk alle soorten suiker, jam, stroop, appelstroop op naturel pannenkoeken. ps. Na de bevalling was ik ongeveer 20 kilo zwaarder dan voor ik zwanger was Maar dit had ik dan ook echt elke week. En dan niet 1, neeee. Alle favo's moesten er komen. en dan nog eentje met extra choco als toetje
Ben juist 18 kilo kwijt van me vorige zwangerschap zit alweer wat aan hahahaha maaaaar begin iig lichter dan toen..hihi En ja pannenkoeken heerlijk hou dr ook altijd nog wat over voor alsk later honger krijg of voor de volgende dag voor tussen de middag
Pannenkoeken eet ik vaak als lunch! Lekker met pindakaas en suiker... Of met geitenkaas spek en honing! Of met spek en stroop... Of met chili con corne restjes, opgerolt met kaas erover (even in de oven...) Of als toetje met ijs en aardbeien... of.... Ojee... Nu heb ik ook trek!