Ik hoor er nu ook bij :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 19 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb mijn eerste Marktplaatsfrustratie te pakken ! :D

Ik heb nog nooit eerder problemen gehad daar of het gevoel gehad dat ik opgelicht werd, artikelen niet gekregen of geld uitgegeven voor iets dat niet kwam.

Totdat...

Verleden week bestelde ik een (studie)boek via Marktplaats, want ja, lekker goedkoper dan in de winkel... Het scheelde zo'n 25 euro omdat het een iets oudere druk was (die ook is goedgekeurd op mijn opleiding), en ik heb het 'nog steeds' niet, terwijl het donderdag op de post is gegaan. De dame in kwestie zag dat het volgens T&T nog niet afgeleverd was en dat ze daar tot en met morgen tijd voor hebben.

Ik had het boek vanochtend nodig en kreeg op mijn lazer omdat ik het nog niet had ;) ! Nu hoor ik dus ook bij de mensjes hier die topics openen over Marktplaats. Jullie mogen mij feliciteren :D Of condoleren, als het er morgen nog niet is :(

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Gefeliciteerd!! Welkom bij de club!

3. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Welkom bij de club! Een keer opgelicht, sindsdien ben ik een beetje huiverig voor marktplaats. Terwijl dat echt niet altijd terecht is. De slechte verpesten het voor de goede, helaas.

4. Joycey

Joycey Niet meer actief

Thanks! :cool: Much appreciated!

Btw; v/d week zag ik iets op marktplaats staan voor VIJF euro. Dus ik e-mail de beste meneer met de tekst:

Beste meneer *naam*,

Ik zou graag het artikel van u willen kopen.

Met vriendelijke groet,

Joycey

Schrijft hij terug: oké, dan wordt het zes euro exclusief verzendkosten. Dus ik zeg van: maar er stond VIJF euro?! Waarom is het nu ineens zes euro? Hij: "Omdat het vanaf vijf euro was, en ik doe het niet voor minder dan zes euro, wil je het nou hebben of niet?". Dus ik zei: Nee, dan kijk ik wel even verder. Die makker ging gewoon flauw doen vanwege een euro? Nou hou maar dan, wordt er gelukkig mee ;) Ik ga het wel elders kopen, en dan leg ik er wel 7 euro voor neer als het moet, flauwe verkoper!

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Eigenlijk waren dit exact mijn woorden tegenover mijn vriend: pfffff, hij steekt het maar op een plek waar de zon niet schijnt; gaat een beetje moeilijk doen door erop te zetten 'voor vijf euro', om vervolgens te zeggen dat het 'vanaf vijf euro' is!! DATTIE ER IN STIKT ! :x ( :D )

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Dan had ie er 6€ neer moeten zetten en niet vijf. Wat een achterlijke $%#£¥^%<

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahaha, ja dat vond ik dus ook. Ik hoop wel dat mijn boek morgen binnen komt. Anders baal ik wel een beetje, want dan moet ik weer op zoek naar een ander boek via marktplaats, en kost het waarschijnlijk net zoveel als dat ik een nieuw boek besteld had.

Mja, keep the faith! :cool:

Als ik volgende week mijn boek nog niet heb, oooohhhh, dan zwaait er wat :D !
    Stiekem wel grappig; dat idee. Rebels hè? :p

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Kun je het boek niet bestellen bij bol.com met acceptgiro. En dan terugsturen als je het mp boek krijgt. Kun je ook indien nodig achteraf betalen.

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Bwah, liever niet. Ik vind dat teveel gedoe met terugsturen en ik ben best wel liever lui dan moe wat dat betreft; ik heb daar ook niet zo'n prettig gevoel bij. Ik weet van mezelf dat dat nooit goed gaat komen. Dan koop ik liever gewoon het boek en dan ben ik gewoon 11 euro nog wat extra kwijt. Maar bedankt voor het meedenken :D !

10. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik had zijn adres gevraagd om het op te halen en hem vervolgens zo'n speelgoed muntstuk van een euro opgestuurd met de tekst: "voor in uw reet".

11. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Maar... dit is dan toch een postfrustratie? Het is toch op de bus gedaan?

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dat had ik kunnen doen, maar dan had ik naar Vlaardingen gemoeten. Daar had ik zo geen zin in :D Ik bedoel; voor één euro kun je mij niet zo ver krijgen om van Zaandam naar Rotterdam te reizen. Alhoewel... Of ik moet mij zo erg op hebben laten fokken, maar over het algemeen niet hoor, hahahaha!

Wel een leuke gedachte :cool: Maar nee, mijn beebs moet nog even zonder swimtrainer door het leven. We gaan voorlopig toch nog niet zwemmen; voor die tijd tik ik er vast nog wel eentje op de kop.

13. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ja... maar voor een euro kun je wel zeker 2 volle boodschappentassen halen bij de C1000! :D Die hebben alles voor een euro!

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik hoop van wel :D Desalniettemin heb ik vandaag en zaterdag 3 pakketjes die ik ook had besteld wel gekregen. Dus tja, ik weet het niet :) De post verzieken ze hier regelmatig; vaker wel dan niet, maar de pakketjes komen 110% van de keren aan.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    *Snikt van het lachen*

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Nee je moet er ook niet heen gaan! Gewoon zeggen om zijn adres zo te krijgen. En dan day muntje opsturen :D

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Whahahaha, ja nu lees ik het pas goed :D

Dat was echt briljant geweest ja. Dát was het mij wel waard geweest!!! Jou moet ik vaker hebben tijdens dit soort situaties :cool: Jij mag in mijn dreamteam!

18. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Haha Blossom..die is goed!

Enne Joycey, fijn dat je nu ook bij de club hoort :D.

19. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Heb je de track en tracé code niet gevraagd? Kan je meteen kijken of het wel echt naar je verzonden is ;)

20. Joycey

Joycey Niet meer actief

Nee die heeft ze zelf; als het er morgen niet is, zal ik er wel naar vragen :)

Deel Deze Pagina