Oké, het is het proberen waard, volgens mij zitten hier wel een aantal meiden die goed zijn met ps en dergelijke. Ik val daar zelf dus niet onder . Ik heb een foto van Milan, waarvan mijn schoonouders hebben gevraagd of die ik voor hun af wil drukken, maar hij heeft daar een druppel snot onder z'n neus en nu zou het natuurlijk mooier zijn als die weg zou zijn. Kan iemand mij daar mee helpen? Dit is de foto (ik kan dan natuurlijk de grote foto gewoon sturen, dat is misschien wat makkelijker): Edit: haha, hier zie je het niet eens volgens mij (of het ligt aan mijn ogen, dat kan ook) op groot formaat zie je 't wel, maar ook niet superduidelijk.
Hoi hoi, Dit valt onder mijn dagelijkse werkzaamheden dus als je even een privé berichtje stuurt kan ik dat zo voor je doen
Thanks! Ben er zelf ook wel blij mee, want meneertje wil nooit op de foto, hier keek 'ie per toeval richting de camera. Normaal duikt 'ie altijd gelijk weg als 'ie mij weer eens aan ziet komen met de camera, haha.
prachtige foto zeg! mooie kleuren.. zou zelf overwege de 2 (mensen?) op achtergrond nog even weg te poetsen..
Ja zijn inderdaad mensen, en dat was al de bedoeling . Ik laat 'm vierkant afdrukken, dus dat stuk snij ik er dan af. En dankje! Extra leuk om van jou te horen (vanwege jouw foto's) .
oke denk je wel om de goede verhoudingen heb zelf in het begin wel eens verkeerde verhoudingen gedaan dan wordt er zomaar ergens een stuk afgehakt terwijl je dat niet wilt hihihi