Vriendenboek?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ssgerundt, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik wil voor onze dochter van 4 jaar een vriendenboek gaan kopen, maar nu weet ik niet welke?
    Ik had er eentje gezien van Diddle, waar wel veel vriende en zelfs de juffen erin kunnen schrijven. Maar onze dochter heeft eigenlijk niks met Diddle, dus twijfel ik.
    Welke hebben jullie???

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Waarom laat je haar niet zelf kiezen?

3. ssgerundt

ssgerundt Bekend lid

10 jul 2006
    970
    0
    0
    Verplegster
    Ik had somige vriendenboeken van K3 en prinsess gezien, maar daar kunnen niet zoveel linderen in schrijven en Diddle vond ik eigenlijk wel leuk ook omdat er juffen in kunnen schrijven.
    Wilde haar ook eerst zelf laten kiezen.
    Kijk wel even.

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik zou er vooral op letten dat er ruimte is om zelf iets te kunnen opschrijven. Als je het later terug leest zijn juist die geschreven stukjes leuk. (dat iedereen van patat houd is niet zo interessant, hihi) Dit mis ik in heel veel boekjes.

5. girl21

girl21 Niet meer actief

inderdaad! daarom vind ik zelf de poeziealbums veeel leuker!

6. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik ben peuterjuf en heb ook veel liever poezie-albums. Maar ja die zijn bij ons uitgestorven.

Vriendenboekjes hebben we in overvloed. En tja ze zijn voor jongens en meisjes geschikt. Daarom waarschijnlijk ook zo populair.

Ik krijg ook regelmatig een vriendenboekje mee met het verzoekje om er in te schrijven. Ik doe dit braaf maar heb er soms problemen mee om mijn prive-gegevens zoals adres en tel. in het boekje te noteren. (ik heb ook een prive-leven)

Leuke boekjes zijn oa die van dikkie dik of van KS / Piet piraat (gepersonaliseerd) zie linkje.

Gepersonaliseerde K3- en Piet Piraat vriendenboeken! « Studio100fan.eu

7. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland

Deel Deze Pagina