Pannenkoekenhuis recensies

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door DeeLighT, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet

Dat willen wij ook binnenkort een xtje doen.
    Ben ook wel benieuwd of dat wat is.

2. veertje

veertje Fanatiek lid

Echt een aanrader is de pannenkoekenboot in leeuwarden ( hij was al genoemd :D)
    Wij wonen vlakbij Alkmaar en rijden altijd daarheen als we lekkere pannenkoeken willen eten :D

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wij gaan altijd naar het Pannekoekschip in Leeuwarden. Als we een weekendje weg zijn en op de Veluwe zitten, gaan we regelmatig naar 't Pannekoekhuis in Apeldoorn. In het Drentse dorpje Gasselte zit een pannekoekboerderij, daar hebben we ook wel eens gegeten.

4. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Eens! Wij gingen hier als kind al heen en nu gaan wij met onze kinderen ook weer! Voor ons super dat ze de pannenkoeken ook koemelkvrij hebben! Heeft overigens prijs gewonnen voor meest kindvriendelijke restaurant in provincie Utrecht

5. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Geen pannekoek, maar

Etenstijd in Tilburg
    Hook aan de haven in breda

kabouterhut heeft een ballenbak

Maar de 1e 2 blijven hier favoriet

6. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Hier in Dordrecht. Pims poffertjes en pannekoekenhuis!

Dit was er al toen ik klein was. Echt super!

Heeeeeeeeeerlijke poffertjes en pannekoeken. Leuke bediening en voor kinderen zo leuk. Er is niet echt iets om te spelen ofzo, maar boven je hoofd hangen er vliegtuigjes aan de plafondventilator, en rijdt een treintje. Over is wat te zien. Finn vind het geweldig! Ik krijg gelijk zin! Hahaha!

Pim's Poffertjes en Pannekoekenhuis

7. baby2011

baby2011 Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.884
    396
    83
    Howdy's in nootdorp

is in western sfeer , open keuken leuk personeel en zooooooooooooooo lekker o en speel hoek en leuke kadoos bij pannekoeken

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    De honingpot in Epe (NO Veluwe). Kindvriendelijk en goede service.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hier ook veel slechte verhalen gehoord over het Pannenkoekenhuis de Oude Maas.
    Een bord bij de ingand dat je je kinderen in toom moet houden, tsss... Daar ga ik dus bij voorbaat al niet heen.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    pannenkoekenboot in rotterdam moet je flink door eten (alleen de ballenbak vind ik érg leuk) . Verder zou ik het niet zo aanraden. Dessert moet je los bijbetalen.

Pim's poffertjes : misschien knus - maar met een baby erbij, vind ik het té krap allemaal.

Topper: Restaurant - Hèt Pannekoeckershuys , pannekoeckershuys in Den Hout

Ontzettend veel pannenkoeken, de bediening springt automatisch over de kinderen als dat nodig mocht zijn. Mooi aangekleed en voor de kinderen gewéldige speelgrotten beneden.

Buiten is er trouwens ook een speeltuin met trampolines, maar ik ben tot nog toe alleen met minder weer geweest. Je moet wél bijna altijd reserveren want het is er altijd nogal druk.

11. noa80

noa80 Bekend lid

7 jun 2009
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    het pannekoekenhuis Hans en Grietje in Zeewolde is echt een aanrader. Helemaal in stijl, tot aan behekste tafels aan toe. Buiten leuk speterrein, binnen ook een speelhoek volgens mij. Wij zijn hier vorig jaar geweest toen was Yara 7 maanden en bleef ze nog lekker in de wandelwagen bij ons zitten. Dit jaar gaan we zeker terug, gaan vlakbij kamperen namelijk. Ben benieuwd hoe ze het nu gaat vinden.

12. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja die ken ik ook, superlekkere pannekoeken en die tafels die bewegen, geweldig haha.
    Helaas is het voor ons heel ver uit de buurt maar als we er weer zijn, gaan we zeker nog eens terug!

13. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    ja in groningen..
    kort maar krachten,'t pannenkoekenschip..
    is ook de enigste XD heb daar nog nooit verkeerde dingen over gehoord.

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Oh ja, hele Howdy's vergeten, daar gingen we een paar jaar geleden nog wel eens heen, maar toen hadden we nog geen kinderen, dus ook niet op gelet of het kindvriendelijk was of niet.

Naast station Moerwijk in Den Haag ligt trouwens ook een iniminie pannenkoekenboerderij, zou je daar totaal niet verwachten. Alleen zijn de pannenkoeken nogal vet en de laatste keer was de bediening ook niet erg vriendelijk. Buiten kun je nog wel aardig zitten.

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    geen idee! mijn zoon lust geen pannekoeken

16. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hi,

Ja Yukl Hey Pannenkoek ken ik, wij wonen in Vathorst...wel handig zo dichtbij en naast de kinderboerderij. We zaten er laatst naast Herman van Veen...moest echt 3 x kijken...wat doet hij nou hier????

De Smickel in Baarn is inderdaad leuk maar wel superdruk altijd, dochter is gek op de visvijver ;)....

Maar mijn favoriet is een pannenkoeken restaurant tegenover de Vuursche Boer...maar ben de naam kwijt...lekkere dunne pannenkoeken :).

Voor poffertjes gaan we altijd naar 'De Poffertjeskraam' in Laren..gezellig tussen de BN-ers...blijven de lekkerste poffertjes en ik weet nog steeds niet hoe ze dat doen met die boom in het midden...

Groetjes, Charlie

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    De Smickel bevindt zich in Soest ;) vlakbij het huis van Herman ;)

18. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

23 jul 2006
    1.705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    De pannekoekenbakker in Zuidland. Lekkere pannenkoeken, speelruimte voor de kids en de kinderen krijgen bij de pannenkoek wat muntjes waarvoor ze een kleinigheidje kunnen "kopen"in het winkeltje daar. Echt wel prullaria natuurlijk maar de kindjes zijn er zoooo gelukkig mee. Echt een aanrader!

De pannenkoekenbakker is een keten die meer pannenkoekenhuizen heeft in nederland (vooral Brabant) met allemaal hetzelfde systeem van de muntjes enzo en zeer gericht op de kleine mensjes!

19. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Baarn of Soest...een pot nat ;)...wist niet dat Herman daar woonde..

C.

Deel Deze Pagina