Pannenkoekenhuis recensies

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door DeeLighT, 28 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Pannenkoekhuis de panoramahoeve in Bennekom is een aanrader er zit een grote speeltuin met speel/voetbalveld bij, er is op loopafstand eem midgetgolfbaan. Er zijn kleurplaten en kleurtjes en kinderpannekoekmenu echt leuk daar.

http://www.panorama-hoeve.nl

2. belinda203

belinda203 Bekend lid

23 mrt 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Wij gaan voor de Wensput in Doorn.
    Heerlijke pannenkoeken,gezellige sfeer en de kinderen krijgen een kleurplaat met kleurtjes.

3. san1981

san1981 Actief lid

8 sep 2008
    218
    1
    18
    Wij hebben toevallig gisteren nog pannenkoeken gegeten.
    Als je in West-Brabant woont of als je er op vakantie gaat is Hèt Pannekoeckershuys in Den hout. Tussen Oosterhout en Breda een aanrader. Buiten een leuke speeltuin met grote glijbaan, trampoline, fietsen, met een elastiek om je middel springen,schommels, etc. Bij slecht weer is er ook nog een grote speelkelder. Je krijgt bij de pannenkoeken muntjes en bij de speelkelder heb je een winkeltje waar je iets van speelgoed voor die muntjes kunt kopen. Vond ik makkelijk had mijn zoontje van twee iets te doen terwijl wij onze pannenkoek aten. Pannenkoeken lekker en veel keuze. Personeel heel aardig. Kort samengevat zeker voor herhaling vatbaar!

4. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Jaaaaa die is ook heel erg leuk!

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.250
    1.009
    113
    Zuid-Holland
    Geen idee of deze al genoemd is......maar pannenkoekrestaurant in Maasland, vlakbij de A 20 is erg lekker en super speel gelegenheid voor de kids. Ook lekkere andere dingen op de kaart als je zelf als ouder even geen zin hebt in een pannenkoek :)

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Boshut de Big in het kralingsebos in Rotterdam.

Leuke omgeving, lekkere pannenkoeken en een lekker oud hollands kneuterig restaurantje. Hebben allemaal kinderspeelgoed staan en voor het rastaurantje is een groot veld waar ze kunnen spelen.

7. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Pannekoekhuis Voorst is leuk! Met binnenspeeltuin en buiten wat attracties.
    En bij Erve Brooks in Gelselaar (grens Twente met Achterhoek) kun je ook lekker pannekoeken eten en daarom heen echt vanalles te doen.

8. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    Voor mij ook! ik kom hier al vanaf kinds af aan en het blijft gewoon super!

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    't Sonnetje!

Sonnetje

Met mooi weer buiten op het terras ook lekker vertoeven.

10. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Pannenkoekenhuis Den Tol heeft echt heerlijke pannenkoeken, vriendelijk personeel en zeer kindvriendelijk en ze hebben een modern en strak interieur.
    Ze zitten in Velp/Grave en Plasmolen/Mook.
    Wij vinden dat ze er de allerlekkerste pannenkoeken hebben.

11. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Er zit in Zaltbommel tegenwoordig ook een pannekoekenrestaurant.
    Net gestart dus de bediening is nog wat rommelig maar erg lekkere pannenkoeken!

En ook voor de niet -pannenkoekeneters lekkere dingen op de kaart.

12. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    He he niet zo schelden he?;):D

13. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ja deze is een aanrader erg leuk en gezellig.

En verder vind ik de Ontdekking in Oisterwijk ook erg leuk. Kinderen kunnen er ook lekker spelen (binnen en buiten) en de pannekoeken zijn lekker.

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    iemand wel eens bij Hans en Grietje in Zeewolde geweest? Daar gaan wij morgen heen...

15. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    debby, pagina 4, eerste reactie ;)

Oja en ik vind pim's poffertjeshuis ook leuk en lekker. Maar Athina heeft wel gelijk over dat het wat krap is met een baby erbij.

16. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Die in Zeewolde heb ik ook goeie verhalen over gehoord. Er zit er ook eentje in Dronten, in het Kabouterbos. Dat schijnt ook leuk te zijn!

Mijn achterneef heeft een pannekoekenrestaurant in Epe (veluwe), De Veldkamp (De Veldkamp). Ik ben er al jaren niet meer geweest, maar het zit op loopafstand van Dierenpark Wissel en dat is echt een heel leuk 'kindvriendelijk' dierentuintje. Lekker met 1 speeltuin en wat 'dichterbij' dan een gewone dierentuin. En het pannekoekenrestaurant heeft heeeeel veel keuze! Ik zie net op de website dat ze zijn uitgeroepen tot het op 1 na lekkerste pannekoekenrestaurant van NL!

Zelf gaan wij met de andere kant van de familie heel vaak naar De Wilde Hof (Herberg de Wilde Hof  ) in Vledder (Drenthe). Spotgoedkoop (bijna alle pannekoeken voor rond de 6/7 euro) en een pannekoek is groot, goed gevuld en zat voor een volwassen persoon. Ze hebben niet heel veel keuze, maar ze zijn lekkeeeeeer!!! Jummm!

17. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Ja, erg leuk restaurant en lekkere pannenkoeken! Wij moeten binnenkort ook weer eens gaan, is al een tijdje geleden.

Deel Deze Pagina