Hoi allemaal, Mijn man wordt binnenkort 30. Hij wilt er geen groot feest van maken maar ik wil dit toch niet stilletjes voorbij laten gaan. Hebben jullie misschien leuke ideetjes? Ik wilde misschien het huis misschien wel versieren maar dat is misschien een beetje oudbollig. Ik ben helaas niet zo creatief in het verzinnen van ideetjes dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! We blijven wel gewoon thuis. Gr, Danielle
Misschien kunnen jullie samen iets leuks gaan doen? Weekendje weg plannen ofzo? Als hij geen zin heeft in een feestje is dat misschien wel een idee. En ach het huis versieren is toch ook leuk? Het gaat er volgens mij om dat je iets leuks voor hem doet.
Lekker de kroeg ingaan en daar staan dan al jullie vrienden. Altijd gezellig lijkt mij. Of, als het een mooie dag is, heerlijk gaan brunchen met bv. naaste familie/ beste vrienden. Mooi terras zoeken, ergens lekker aan het water en dan genieten. Misschien wel in combi met een boottochtje... In ieder geval geen feestje bij de McDonald's, dat hadden wij laatst en die schmink krijg je er echt niet af (wel ontzettend gelachen trouwens)...hoe bedoel je kinderachtig...
overal posters ophangen in de buurt, balonnen in de auto als hij die heeft, advertentie plaatsen dat hij iets grtais af te halen heeft wordt hij gek gebeld. Dit zijn echt flauwe dingen. Leuk surprise feestje geven thuis ?
Kunnen jullie niet lekker uit eten gaan met z'n twwetjes? Kun je zo gek maken als je zelf wilt... veel plezier vast!
Ik heb in november voor mijn mannetje een surpise party gegeven, hij werd ook 30. Ik had hem in de waan gelaten dat we op zaterdag lekker met zijn tweetjes uit eten zouden gaan en daarna naar een geheime locatie omdat ik ergens kaartjes voor had. Op zondag zou dan de visite komen. Maarrr.. terwijl wij lekker zaten te eten hebben zijn ouders en zus het huis versierd en alle familie en vrienden opgevangen. Ondertussen deed ik in het restaurant net alsof ik de kaartjes vergeten was en we dus terug naar huis moesten. Tja balen, en zouden we het dan wel redden qua tijd, maar ja zonder kaartje kwam je er niet in. Voordat we naar de auto gingen ging ik nog even naar het toilet en daar zijn stiefmoeder gesmst dat we eraan kwamen. We komen dus ons huis binnen, het licht wordt aangeknipt en het hele huis zat vol met mensen! Was echt super geslaagd! Ik had overigens aan iedereen een uitnodiging verstuurd en een partytent/terrasverwarmers en een biertap gehuurd. Enne alvast gefeliciteerd
Ik kreeg van mijn vriend toen ik 30 werd een uitje naar splash-art. We hebben er erg van genoten en ook nog mooie dingen aan over gehouden als herinnering! Kijk maar eens op de site: http://www.splashart.nl. Wie weet is het wat?!
Bedankt voor jullie reacties! Ik kan zeker wat met jullie tips. Ik ga stiekum met andere overleggen. Wel spannend, iets regelen zonder dat hij wat in de gaten heeft Gr, Danielle