Hier kun je je gedachten even kwijt... In de hoop dat we allemaal nog weer wat kunnen slapen daarna Ik lig wakker omdat m'n zoon ieder half uur een enorme hoestbui heeft. Incl kokhalzen En hij is zo moe, arm schaapje. Hoop dat hij zo wat langer slaapt.
Beterschap. @Eenkadootje wat rot, hoe komt het? Ik ben nog wakker omdat ik even kan genieten van rust om mij heen. Wetende dat ik morgen mag blijven liggen.
K lig wakker omdat ons zoontje voor het eerst de nacht op zn eigen kamer slaapt. Hij is best verkouden en was net al wakker omdat alles weer dicht zat,en gelijk spelen met de speen die naast hem lag. Een keer de speen er terug in gedaan,maar uiteindelijk toch even zn neus met een neuspeertje geprobeerd leeg te halen, wat baby neusspray en terug in zn eigen bed gelegd,al speelde de gedachte om hem gewoon in de co sleeper te leggen ook door mn hoofd. Hij slaapt ook weer nu
Van vermoeidheid. Echt..ik kan niet meer na de laatste weken thuis. 24/7 samen onder één dak, alleenstaand en geen betrokken vader, mantelzorger, eigen baan, huishouden, geen onderscheid meer tussen werk en privé, geen ruimte in huis om dat onderscheid te maken, en geen plekken/ bezigheden meer waar ik kan ontladen. En ik kan 's avonds amper mijn ogen open houden en toch lig ik doodmoe wakker te zijn.
Zoon die mij elke nacht nog zeker 2x wakker maakt en dan lig ik te piekeren of m'n nekhernia ooit over gaat of die prf behandeling z'n werk gaat doen. En of ik überhaupt nog m'n werk kan gaan doen en wat ik anders moet gaan doen. Afwachten is zo niet aan mij besteed, had liever iets gebroken dan zien mensen ook dat je wat mankeert.
Ik was vannacht wakker van de pijn, gelukkig weer in slaap gevallen en van 3 tot 5 ongeveer nog geslapen.
Jeetje hier schrik ik van!! Hoe oud zijn je kinderen, mogen ze weer naar school? Hopelijk kan je snel even ontladen/rust nemen/...
Ieder uur gezien met de jongste. De ene slaapregressie is voorbij (lees: hij slaapt igg tussen de 3 a 4 voedingen en ligt naast me) of de volgende is er al weer. Weer op me willen liggen, drinken, draaien, drinken, haren trekken, drinken. Dus ook weer een aantal keer slaapdronken rondjes gehobbeld. En nu is hij tijdens het drinken weer in slaap gevallen. Tis niets, maar mijn lijf doet na zulke nachten zo'n pijn. Heel mijn rug zit vast, schouders willen niet meer. Alles voelt beurs. Maar goed, het is zo'n zalig mannetje. Koffie it is
Hahaha ik wou net zeggen... bijna 13 maanden en nog steeds om de 2 a 3 uur voeding. Doorslapen? O ja 2 keer op vakantie... omdat stormde en onze kleine caravan enorm heen en weer schudde... wij sliepen niet omdat wij doodsbang waren voor de voortent...
Ik lig wakker om zorgen onze jongste. slechte uitslag drukmeting darmen dus we rollen komende week van ziekenhuis afspraak naar ziekenhuis afspraak biopt staat nog op de planning komt zoveel op ons af en het is zo raar want hij oogt zo gezond... we moeten vanaf volgende week voor langere tijd elke dag zijn darmen spoelen ook... hij is net een jaar geworden