Jeeeej fijn. Een kaart is nu vol, als het lukt spaar ik nog door voor een kleine koekenpan. Dan moet ik er nog 43.
Is dat incl de zegels die je krijgt als je de eerste pan aanschaft? Mocht je tien zegels (+ de zegels die je krijgt ivbm de kosten van de eerste) te kort komen dan kan je er een bordje tussen zetten om ze als nog beiden te kunnen kopen zonder 120 zegels op het moment dat je de winkel in loopt.
Wie heeft nog zegels nodig? En hoe kan ik ze het makkelijkst delen? Ik had gehoopt dat het sneller zou gaan, maar een hele nieuwe pannenset zit er met deze spaaractie voor mij niet in
Het helpt om te vragen dankzij een aantal lieve dames heb ik de set compleet kunnen krijgen (was ook hoog nodig). Hoeveel zegels zou je er nog voor nodig hebben? Ik kan zaterdag nog een paar zegels geven. Maar misschien zijn er nog genoeg dames die ze over hebben.
Als iemand nog zegels nodig heeft, wij zijn nu voorzien (nadat ik eerst zegels had weggegeven hier, mijn man de verkeerde pan had gekocht (die we ook wel kunnen gebruiken) en we dus weer een hele kaart extra moesten sparen voor de pan die we wel nodig hadden ). Ik heb nu 16 zegels en daar komen er vanavond nog wat bij (ah bezorging).
Een kennis van me heeft dringend nieuwe pannen nodig. De pannen die ze nu heeft zijn nodig aan vervanging toe. Mocht iemand zegels over hebben dan zou ze hier heel blij mee zijn. Haar QR-code is: