Ja graag ik zou een aantal fijne koekenpannen en een gourmet willen kopen. Wat uiteindelijk te veel blijkt te zijn zet ik weer terug in dit topic.
Wij zijn sinds dit weekend leeg. We hebben 4 kaarten gedoneerd aan een kennis van ons. We sparen dus weer opnieuw. In de laatste week zal ik de zegels hierop zetten, dan kan ik ze sturen naar iemand die ze nodig heeft om toch de pannen bij elkaar te verzamelen
Ik heb geen idee. Ik heb het even op google gezocht. Daar kan ik vinden dat de plus hun eigen zegels aan de balie wel overzet naar digitaal. Maar van de ah kan ik daar geen informatie over vinden.
Misschien een domme vraag, maar waar op de app kan je kijken hoeveel zegels je hebt? Als het goed is heb ik ze ook gespaard, maar heb ze niet nodig en wil ze graag delen. Edit: Gevonden! Ik heb 21 zetels voor wie dat nog graag zou willen
Je kan ze alleen in de ah winkel op je profiel over laten zetten. Ik had er ook een hoop, maar geen tijd om langs de winkel te gaan dus alles weggegeven.
Ik ben voorlopig nog niet klaar. Mocht ik teveel hebben dan plaats ik dat in dit topic om weer verder door te geven.