Wil je me helpen met sparen? https://www.ah.nl/digitaalsparen/overmaken/35/23edc8c5-842f-4019-ba15-d8220d87ecc0 Even kijken of ik het zo goed gedaan heb. Wist niet eens dat het kon met digitaal sparen
Hopelijk lukt het zo wel...Ik ben overal blij mee. Ik krijg zo'n acties nooit bijelkaar helaas. Ik hoef maar voor 3 boodschappen te doen dat schiet meestal niet op als je veel zegels nodig hebt voor 1 product. We krijgen nieuwe keuken ook inductie en dus moeten er hier ook nieuwe pannen komen. De wok en 1 pan heb ik al bij elkaar gekregen rest gaat me zelf never nooit lukken voor 31 januari. Ik ben blij met elke zegel
Ik wil mijn 8 overgebleven zegels aan je doneren! Weet alleen niet hoe dit moet, dus ga het even uitzoeken .
Iemand: kan je dit alleen via je telefoon doen of heb je een ander scherm erbij nodig? Kom er niet achter hoe ik alleen via mijn telefoon zegels kan weggeven...
Hangt van je telefoon af denk ik. Ik kan met mijn Samsung een foto van mijn scherm maken. En als ik dan naar mijn galerij ga en de foto open kan ik rechtsboven op een oog drukken en dan staan er onderin 5 icoontjes waarvan de laatste een qr icoon is. Als je daar dan op drukt vraagt hij of je de link wilt openen. Beetje lastig uitleggen zo haha.
Ik heb er weer 10 @Juffie26 en morgen ook weer zoiets, dus zet je link erin, niet de Qr code. Ik krijg het niet gedaan bij jou, terwijl het wel altijd lukt. #laat maar! Gelukt
Super!!! Dank je wel allemaal voor doneren van jullie zegels! Hopelijk krijg ik zo toch nog bijna de set bijelkaar
Wij zijn compleet!! Super bedankt. De zegels die we over hebben (en nog krijgen) zal ik doorzetten naar andere spaarders in dit topic.