Wij hebben singstar summer party gekocht voor de ps2, nu staat er op een internetwinkel site dat er nl songteksten bijzaten en hebben deze toen via een andere site besteld, maar nu blijkt er geen 1 nl tussen te zitten, bij wie wel?en bij wie niet?
Ik kan niet vanbuiten zeggen of wij die singstar hebben, ga straks of morgen zeker eens kijken. Wat bedoel je precies met de songteksten? Dat die in een boekje in de kaft zitten of op het schijfje zelf?
ik heb ook singstar summer party. bij mij staan er wel een aantal nederlandse liedjes op deze liedjes staan erop 2 unlimited ---- no limit (ned) adele ---- chasing pavements amy winehouse ---- tears dry on their own blondie ---- the tide is high chesney hawkes ---- the one & only david bowie ---- let's dance diana ross ---- i'm coming ou di-rect---- cool without you (ned) dolly dots ---- radio (ned)\ elton john ---- i'm still standing frans bauwer ---- heb je even voor mij (ned) george baker selection ---- little green bag (ned) gerard joling ---- maak me gek (ned) girls aloud ---- all the shots golden earing ---- when the lady smiles (ned) gordon ---- ik bel je zomaar even op (ned) guus meeuwis & vagant ---- het is een nacht (ned) jannes ---- ga maar weg (ned) kaiser chiefs ---- i predit a riot lou bega ---- mambo no.5 mel & kim ---- respectable mika ---- big girls peter andre ---- mysterious girl rihanna ---- umbrella sugababes ---- red dress texas ---- summer son toto ---- hold the line wham ---- club tropicana wolter kroes ---- hele nacht liggen dromen (ned) yazz ---- the only way is up deze liedjes staan op mijn spel. misschien heb je de amerikaanse versie ik weet niet of je een ps2 of ps3 hebt. wij hebben een ps3 en spelen ps2 spellen ermee af. nu heb je op de ps3 een singstar online store. hier kun je ook liedjes kopen. deze kosten 1,49 per liedje en hierstaan wel een aantal nederlandse liedjes tussen[/list]
Ik heb eens even thuis gekeken: wij hebben de gewone singstar party, maar niet de summer party. Ik kan je dus niet verder helpen...
ik heb dit spel gekocht bij de media (je bent toch niet gek) weet niet of ik het helemaal mag neerzetten