Kijk je vaak op je bankrekening?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jacy82, 10 dec 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacy82

    Jacy82 Bekend lid

    24 nov 2018
    743
    420
    63
    Vrouw
    Ok misschien een rare vraag, maar ik vroeg me gewoon af of ik raar ben als ik maar zelden m'n rekening bekijk. (Ik denk dat 4x per jaar veel is voor mij). Bekijken jullie dit vaak, als je geen vermoeden hebt dat er iets niet zou kloppen?
    Ik weet ook dat er gewoon genoeg op staat wanneer ik werk en als ik buiten boodschappen geen grote uitgaven heb is er ook weinig te checken in mij ogen.

    Het is dat ik in een conflict zit met iets wat ik terug moet betalen wat ik, maar ook m'n ex-baas en uwv nooit opgemerkt heeft tot nu (anderhalf jaar later). Bij mij overigens ook verward met kinderopvangtoeslag die door corona ook nogal warrig was. En ik ben niet zo goed in bedenken dat overheidsinstanties uwv en belastingdienst iets anders zijn, zeker niet vlak na m'n bevalling
     
  2. Cobon

    Cobon VIP lid

    27 jun 2020
    7.024
    7.342
    113
    Vrouw
    Dagelijks..
     
  3. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.038
    3.121
    113
    Ook. Soms meerdere keren per dag, soms een dag of twee niet..

    Maar goed of je nou op je rekening kijkt of niet, als je wat terug moet betalen kom je daar niet onderuit lijkt me.. niet op je rekening kijken is niet een goed argument om iets niet terug te hoeven betalen.
     
    hibiscusje en anica vinden dit leuk.
  4. evaleana

    evaleana Fanatiek lid

    2 nov 2021
    4.028
    5.175
    113
    Dagelijks, soms 1x, maar vaak wel 2 of 3x… En maandelijks maak ik een overzicht van alle inkomsten en uitgaven, kijk ik naar waarom we bv meer hebben uitgegeven aan boodschappen, maak ik geld over naar de spaarrekening (als er wat over is, we sparen ook automatisch een bedrag iedere maand).
     
    Asil, Saartje33 en nizzie86 vinden dit leuk.
  5. Gewooniemand