Van die nep Ugg sloffen van de Schoenenreus of Big Bazar.. Heb ze nu voor de 2e winter aaan en mosten iets van 8 euro. Zit een soort teenslipper zool (schuim) onder en zitten tevens lekker warm.
Sloffen van UGG. Wow nooit meer anders. Kreeg ze cadeau van mijn man toen wij in New York waren. Heerlijk zitten ze. Daarnaast heb ik tig pantoffels, vooral van de primark haha zo leuk maar draag ze niet. Vindt dikke sokken ook lekker zitten zo over mijn pyama broek heen. Heerlijk
ik heb pluizige roze sloffen met een strik van de van haren, maar omdat ze synthetisch zijn gaan mn voeten er zo van stinken :/ heeft iemand daar een oplossing voor? of stinkvrije sloffen ofzo?
Dat vraag ik me ook af ja! Die UGG sloffen lijken me ook erg zwetend. Kan iemand daar iets over zeggen?
Ik heb geen last van zweetvoeten in mijn neppers...maar ik heb verder ook nooit last daarvan dus dat scheelt een hoop. Denk dat je anders inderdaad snel echte zweetvoeten krijgt in deze sloffen,ze zijn 100% nep maar wel lekker warm
woww, voor jezelf kan ik het me enigzins voorstellen maar voor kinderen? ze zijn toch meer dan 100 euro per paar.. en mijn kinderen groeien elk jaar 2 a 3 maten. Of zijn ze niet zo duur als ik dacht?
geen synthetische sloffen gebruiken..daarvan ga je zweten als je daar gevoelig voor bent. Spaanse sloffen zijn volgens mij niet synthetisch
de kindermaten zijn "maar" 60 euro. En mijn dochter heeft ze uit new york, daar waren ze iets meer dan 40 euro
Echte ugg's zweten niet, ze zijn van wol en dat ademt. De nep varianten daar krijg je inderdaad wel zweet voeten van
Vrolijke vilten pantoffels van Giesswein met een rubber zool. Heerlijk. Heb ze op vakantie bij de Giessweinfabriek zelf gekocht, ook gelijk voor de kinderen. Waren daar een stuk goedkoper.