Wilde eens even horen of jullie kindje(s) al pantoffels heeft en vanaf welke leeftijd. Onze zoon is nu 19m en loopt thuis veel op z'n sokken rond (en zelfs die trekt hij uit ). Kind & Gezin raadt pantoffels af omdat ze niet de steun geven die een schoen geeft. Maar ik merk dat hij z'n schoenen binnen niet graag aanheeft. Vandaar dat ik twijfel voor pantoffels. Wij hebben vloerverwarming maar bij de grootouders is het er niet. En daar mag hij amper op z'n sokjes rondlopen omdat het te koud zou zijn. Benieuwd naar jullie reacties!!
Hier al de hele herfst en winter pantoffels, gewoon van die zachte zonder echte zool...dat is eigenlijk vergelijkbaar met op sokken lopen.
De oudste (van september) had die 1e winter van die babyslofjes aan en pas het jaar erop (dus 1 jaar en een paar maanden) van die zachte met een zooltje van stof. De jongste (van maart) draagt sinds het kouder werd afgelopen maanden aldoor sloffen in huis (ook zachte sloffen met dunne zool). Hier hebben ze dus alllebei sloffen aan gewoonweg omdat het te koud is zonder sloffen. Kan me voorstellen dat het bij jullie met de vloerverwarming wel lekker aangenaam is! Maar zou bij de opa's en oma's dan gewoon sloffen aan doen hoor. Zolang het niet van die hele grote zijn waar ze vrij lastig op kunnen lopen (met bijv. zo'n grote pluche kop erop of heel erg gewatteerde onderkant) lopen ze echt niet vreemd op pantoffels/sloffen. Overigens draagt onze oudste (ruim 4) nu sloffen van vilt met een leren zooltje speciaal op haar voeten gemaakt door oma: zitten haar heerlijk! (Al ben ik zelf meer een voorstander voor een slof met iets hardere zool aangezien ze anders op het laminaat kan 'schaatsen' aldus haarzelf ).
Heb nu lukraak een afbeelding gezocht. Zo'n zooltje: zouden jullie dat nemen? Pantoffels van Bumba | Torfs - Online schoenen met naam @ eylem: Weet welke je bedoelt, maar heb geen idee waar ik die in zijn maat moet vinden. Had er vorige winter zo, van bobux. Maar die maten gaan niet zo groot denk ik. Moet zeggen dat op de meeste sites nu ook geen pantoffels meer staan, hebben de lente/zomercollectie al online staan. @ nina: die met een pluche kop had ik ook al afgeschreven Heb die zelf veel gehad toen ik jonger was, 2x niks Wij hebben gepoleerde graniet liggen, dus heel glad, maar hij is eraan gewend. Merk wel dat andere kindjes thuis makkelijk glijden omdat ze het niet zo glad gewoon zijn Maar hij rent rond op z'n sokjes en valt amper. Meestal nog over z'n eigen voeten omdat hij te snel wil zijn
En mini-crocsjes? Vind ik super schattig, maar geen idee hoe het voor de voetjes is... Moet wel zeggen dat wij enkel degelijk schoenen kopen voor hem omdat z'n papa heel moeilijke voeten heeft. Maar qua pantoffels ben ik dus een leek
Wij hebben slofjes , het zijn eigenlijk meer grote wijde sokken die je straktrekt met een trekkoordje. Ze loopt er heerlijk op en zijn lekker soepel, Ze ligt op bed dus kan er even geen foto van maken...
Hier in huis geen pantoffels vanwege vloerverwarming. Op het kdv soms van die sok-pantoffels, anders trekt hij ze uit.
Ik heb van die Spaanse sloffen gekocht (loop ik zelf ook altijd op thuis) voor 'm. Die hebben idd geen steun, maar op blote voeten of sokken ook niet....
Zo van deze? Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.kidz-online.nl/media/catalog/product/cache/1/thumbnail2/220x220/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/o/boonie_doon_slofsok_blauw_6.95.jpg @ sweetamber: Geen idee welke je bedoelt
Kwam op de gewone site terecht, maar even gekeken bij peuter en pantoffels. Maar die leren gaan tot maat L, enig idee welke schoenmaat dat is? Hij heeft 21 nu, dus dacht aan maat 22 te nemen...
Ja voor mij hoeft bumba er ook niet per se op te staan hoor 't was het eerste plaatje dat ik tegenkwam @ palmie: Bedankt voor de info!
ik zou gaan voor leren slofjes voor binnen bijv aapies die zijn er nog wel in zijn maat (had altijd aapies, weet het niet van andere merken zeker maar neem aan dat bobux e.d. er ook nog wel zijn in mt 21 en 22.). Hoewel ik hier een oppaskindje (ook bijna 18 mnd) heb die ook gewone sloffen (a la die bumba sloffen) loopt en ze loopt er als een kivit op!).
Hier tot nu toe Aapies, die laarsjes met voering. Heerlijk warm en soepel. Die bumba met zo'n dikke zool zou ik persoonlijk niet doen voor hele dagen op te lopen. Aapies worden nu te klein (ze heeft nu mt 23 nodig) dus moeten even op zoek naar wat anders.
Hier al een hele tijd. Gehad met zachte zool en nu met harde zool (laminaat in huis anders gaat ze sneller op haar giechel)