Ik was aan het zoeken naar vroege positieve testen toen ik dus urine testjes tegen kwam waarbij mensen bloed hadden gebruikt om te kijken of er een streep op kwam. Met het idee dat HcG eerder in je bloed zit dan in je urine. Volgen jullie mij nog? zie filmpje hieronder http://youtu.be/p7kx-KCzEg4 Ik vind het maar bizar. Oké, wachten is zenuwslopend maar ik betwijfel of dit echt een geldig resultaat geeft. Aan de andere kant; het klinkt wel logisch. Wat denken/vinden jullie?
Een zwangerschapstest reageert niet op bloed. HCG is inderdaad eerder zichtbaar in je bloed, maar wel door middel van een bloedonderzoek en niet door bloed op een urinetest te smeren.
Wat bizar heb ik nooit aan gedacht Maar hcg is hcg toch Of niet haha Als ik zwanger was zou ik het zo uitproberen hahah
Er komen wel streepjes op de test. Maar dat heeft niks met hcg te maken. Want ze hebben ditnook getest bij een man. Daar kwamen ook 2 streepjes.
Ze reageren op de "kleurstof" in bloed en niet op het hcg. Heb het zelf ook ooit eens geprobeerd onder het mom van... eerder hcg in bloed dan in urine, maar bloed is dikker dan urine en dus moest ik het bloed verdunnen met water anders liep het niet door. Idd bij mij ook 2 streepjes maar was mooi niet zwanger hoor En idd staan er ook filmpjes dat ze het bloed van een man testen en daar komen ook 2 streepjes op