34 weken en van trap gevallen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door , 14 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Ik ben afgelopen nacht van de trap gevallen. Het was donker en ik ben simpelweg gewoon uitgegleden. Ik was halverwege en ben op mijn rug/zij gevallen, gelukkig dus niet op mijn buik.
    Nu ben ik gisteravond na enorm geschrokken te zijn toch op bed gaan liggen, had geen buikpijn o.i.d maar wel enorm veel pijn in mijn lies. Ik heb de baby gisternacht en vanochtend gelukkig nog goed en veel gevoeld maar toch maak ik me ontzettend zorgen dat er toch iets niet goed is. Kan er toch iets beschadigd zijn en moet ik me zorgen maken? Werd vanochtend wakker en was helemaal in paniek, maar opzich heb ik (op mijn lies na) nergens last van en de kleine voel ik prima.

Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoord..

2. Niet meer actief

Oja ik heb wel een paar keer harde buiken gehad na de val

3. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Kleinwonder,

ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Doordat je valt span je ineens veel spieren aan en die kunnen de komende dagen voor spierpijn, maar ook voor harde buiken zorgen. Want de gevoeligste plek is nu je buik en die zal vlug van zich laten horen/voelen bij zoiets. Als je de kleine goed voelt bewegen en je hebt geen bloedverlies , hoef je je niet teveel zorgen maken hoor. Wanneer je op je buik terecht was gekomen, had je direct even moeten bellen. Nu kan je zeker je vk nog even bellen om bv even het hartje te horen, maar voor nu lijkt er niets ergs aan de hand. Kom maar even bij vandaag en vanavond even lekker met de voeten omhoog op de bank en evt een warme kruik tegen je buik als je nog last hebt van harde buiken.

Groetjes Brigitte

4. Niet meer actief

Heel erg bedankt voor het snelle antwoord,
    dan kruip ik nu even lekker op de bank met een leuke film. Even ontspannen..

Nogmaals: bedankt!

Deel Deze Pagina