Hey meiden, Ik werk op een reisbureau en het is vandaag echt een k*t dag, het is zo ernom stil hier word er helemaal tuurleluurs van, ik zit hier met een stagiaire die niets kan ( na 5 maanden nog steeds niet ) dus iedere klant die binnen komt vraagt ze '' Chantal wat moet ik doen '' Ook al komt een klant gidsen halen ..... zucht ..... Zijn er nog meer meiden die op een reisbureau werken en waar het nu zo stil is ? Zo ja wat doen jullie dan ? Ik bedoel wij hebben nu de administratie bijgewerkt, de gidsen bijgevuld etc Iemand nog tips voor die stagiaire
Haar de 'nare klusjes' laten doen... Muwhahaha... (wat gemeen) Moet er nog een toilet schoongemaakt worden? Dweilen? Ghehehe... (Sorry, flauw, is wel heel gemeen. Vind het alleen wel heel 'knap' dat ze na 5 maand nog niet weet wat ze moet doen :s) Voor de rest zou ik het niet weten joh... Een dag duurd wel érg lang hé, op die manier...
Hou op schei uit ze kan nog net een ticket aan iemand mee geven en doornemen en geloof me iedere leek kan dat ! Ik heb dr al zo vaak uitgelegd hoe de reserveringssystemen werken en nog vraagt ze hoe het moet ... ze zit de hele dag te bellen MOBIEL, en als ze dan wat moet doen zegt ze '' ja zo '' nou serieus het is dat ik geen Manager ben anders had ik haar eruit gedonderd !
En dat mag allemaal zomaar...?! Jee... Dan waren de stages 'vroeger' toch wel héél anders. Ik heb me altijd uit mijn naad moeten werken...
Nou onze manager is liever ziek dan dat ze hier werkt dus ze klaagt wel maar ze doet niets, dus dan komt het op ons terrecht ... Kijk als ik het zie dan krijgt ze een grote bek... Het is net als wat jij zegt toen ik vroeger stage moest lopen in de reiswereld nou toen was ik van 9 tot 5 alleen maar druk bezig met alles maar dan ook echt alles .... ze hebben het maar makkelijk tegenwoordig ... ze krijgt er nog een vergoeding voor ook nou ik kreeg vroeger geen cent
bij ons is het nog wel druk maar wij hebben een ander soort reisbureau wat een stagiare zeg die had ik idd ook allang buiten gezet
jeetje zeg.. Ik moest destijds om 06.30 de deur uit en kwam om 18.00 weer thuis (als het meezat).. En kreeg er geen ene stuiver voor (ja een mok en een lelijk bosje bloemen op het eind), was juist nog meer geld kwijt omdat ik nog geen 18 was en geen recht had op een ov en toch echt met trein en bus moest reizen naar me stage.
Nou die verdiend makkelijk haar geld.... En dat ze gewoon haar mobieltje aan mag, pffff Het is mooi weer, dus laat haar lekker buiten de ramen lappen. Een afwasje doen, de kasten waar de reisgidsen in staan kan ze misschien ook ff afsoppen.
Ik heb haar nu de taak gegeven om alle gidsen uit de kelder te halen en deze bij te vullen in de gidsbakken in de winkel.... Ze had net weer een leuke actie, zit er een klant aan dr balie en ze moet even een touroperator bellen, zegt ze tegen me '' Zo ik heb trek in een kroket '' .... HALLO ... iedereen, of je nou werkt op een reisbureau of niet weet toch dat je zulke gesprekken niet moet voeren waar een klant bij is ... of ben ik nou echt zo raar ?
Nou, dan stuur je haar zo weg om een kroket op te halen... En ook één voor jou natuurlijk. Zij betaald!
hihi, je hebt erbij. Op mijn werk hadden we vorig jaar ook zo'n soort stagiair. echt ongelofelijk hoe "dom"ze soms kunnen zijn. veel sterkte gewenst.
Als je nog wat te doen wil hebben: ik wil nog wat weten . Heb ik voor mijn dochter van 2 een eigen paspoort nodig voor een vakantie naar Aruba?
hahahahah wel een goed idee krijg er gelijk trek in hahahah .... Ik zei tegen dr dat ze dat echt niet kon maken want daar kunnen mensen echt boos om worden en zo kan je ( als het een moeilijke klant is ) klante kwijt maken ... zegt ze '' ow '' aaaaaaaaaaaaaaaaa ... Ik vermoord haar... Weet je wat ze ook zegt als klanten heeft gebeld... Ipv Tot ziens zegt ze Doei ! Ik had dit topic beter kunnen noemen '' ik irriteer me aan de stagiaire '' wahahahahahah
whahahahahah ... zo echt man ... nog meer vragen ? hahahahah Nee het hoogtepunt is vandaag het vermoorden van een stagiaire hahahahah
Als je een topic 'ik irriteer me aan collega' wil openen, hier een grote voorstander! Loopt ze de hele dag negatief te doen en nu is ze het al sinds voormiddag afgebold... Niemand weet waar ze nu zit maar moeten wel haar werkjes opknappen... Maar liever dat dan dat ze hier is... Over stagiaire heb ik, tot nu toe, nog niet te klagen. Heel vriendelijk! Werk niet op een reisbureau, maar aan het vrijetijdsloket van een gemeentebestuur (o.a. dienst toerisme) en hier is het ook enorm kalm. Ben dus wel blij met die extra taakjes.