panty,s

Discussie in 'De lounge' gestart door henkie24, 21 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ok dan... ik heb vanavond een feest maar ik draag echt werkelijk nooit rokken. maar nu ik zwanger ben heb ik zoiets van ach misschien wel een keer leuk. (hormonen denk ik hahaha) maar nu moet ik dus ook een panty aan en deze dus net gekocht. maar vraag me af moet ik dat ding nou eerst wassen voor gebruik of trekken jullie die zo aan? ik bedoel. kriebelt dat niet of geven ze af ofzo?
    :( sorry maar echt geen idee?

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Henkie,

Zal niet goed wezen al je je panty wast want dan blijft er niks meer van over ;).
    Gewoon aantrekken, en het kriebelt misschien heel even maar je went er zo aan.

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

oh ok? hahaha dus die dingen kun je gewoon weg gooien als je ze aan hebt gehad? ja sorry hoor maar ik wist het echt niet :D

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Henkie,

Als ze nog onbeschadigd zijn kan je ze best vaker aan, maar als er een haal oid inzit kan je ze inderdaad weggooien, en het geeft niet hoor.;)

5. Iman

Iman Bekend lid

31 jul 2006
    987
    0
    0
    waarom niet wassen? ik was ze gewoon mee hoor

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als je van die goedekope panty's hebt en je doet ze in de wasmachine, is de kans toch groot dat hij aan een andere kledingstuk blijft hangen en uitscheurt?

7. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

nog nooit last van gehad :) ik doe ze namelijk in een waszakje :) :)

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik was ze ook in een waszakje, ik was alles eerst voordat ik het aantrek, geen uitzonderingen

9. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

ík draag altijd die goedkope panty's maar 1x, heb hem toen 1 keer meegewassen maar je kon niet meer vertellen dat er een panty tussen de was heeft gezeten ;) maarja kdraag eigenlijk nooit panty's.. anders word het een duur geintje als je elke dag een panty van 1,50 moet kopen :D

10. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    In een waszakje kun je panty's inderdaad prima wassen.

11. ik was ze ook.

en ik heb nog een supertip: Je moet een slip aandoen, dan je panty en dan de grootste slip die je hebt. Dan moet je dus niet constant aan je panty sleuren, maar blijft het kruisje gewoon goed zitten.

12. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ik heb 4 jaar bij Zeeman gewerkt en moest daar een rok dragen. Daaronder dus ook een panty. Ik kocht altijd de lycra varianten (15 of 20 denier) bij Zeeman zelf. Deze waren ietsjes duurder dan die huistuinenkeuken panty's, ze hadden ook een beetje een glimmend laagje. Ik waste ze meerdere keren, in een waszakje en ze bleven hartstikke mooi. Dus ook goedkope panty's kun je wassen, maar dan liever wel de lycra variant....

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    @Loetje, die heb ik ook wel eens bij Zeeman gekocht, ietsje duurder, maar ze zijn best goed.

Nog een tip, ik koop altijd gerust 3 maten groter dan ik eigenlijk heb, anders heb ik dat kruis ergens op mijn knieën zitten, die maten kloppen nooit.

De eerste keer was ik ze niet als ze net uit de verpakking komen. Als ik ze heb gedragen, gaan ze gewoon de was in.

Deel Deze Pagina