Panty vraag - dringend

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Veertje1986, 4 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Brr ik krijg al helemaal de kriebels als ik dit topic lees haha.
    Ik zou als het mogelijk is met je jurk lekker gaan voor een paar goede kousen die prima bij de hema te halen zijn!

2. poisson1987

poisson1987 Bekend lid

23 okt 2013
    643
    0
    0
    Huisarts in opleiding
    't Gooi
    Ik zou zonder panty doen. Eventueel beetje beenmake-up (douglas oid).

3. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Ik vind die grote dunne panty's juist heerlijk zitten :)

4. anjak

anjak Actief lid

13 mrt 2014
    219
    0
    0
    Freelance Fotograaf/Grafisch vormgever bij eigen s
    Groningen
    Ik zou voor hold up kousen gaan...
    hoeft niet over je buik.. en... makkelijker als je naar de wc moet ;)

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb altijd de panty's van de Hema. Gewoon 1 mt groter en over de buik heen! Prima

6. An34

An34 Bekend lid

13 feb 2014
    662
    0
    0
    Super de hold ups van de Hema! Kruidvat ook trouwens! Heb ze vorig jaar ook onder mijn trouwjurk gehad. Maatje groter kopen zijn ze wat langer! En ik had er voor de zekerheid 3! paar gekocht... :D

7. ijsje82

ijsje82 Actief lid

8 jan 2014
    470
    3
    18
    Ik droeg bij mijn vorige zwangerschap pantys van de action en dan knipte ik boven in die dikke rand door aan de voor kant zodat het minder strak in mn buik zat. Alleen de laatste paar mm niet knippen anders krijg je een ladder erin. Dit ging voor mij prima en heb ik de hele zwangerschap zo kunnen dragen

8. Dat vroeg ik me ook af.. Ik zou in dit geval, als m'n jurk er toch overheen valt, gewoon die kapotte panty aantrekken :) Als de jurk er niet overheen valt, zou ik voor perfectie gaan en zorgen dat er een nieuwe zwangerschapspanty komt, hoeveel moeite dat ook kost..

9. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Als je een beetje dikke panty koopt, kan je ook gewoon boven aan de zijkant inknippen. Deed ik ook, omdat dat bovenstuk dikker is krijg je ook geen ladders. Ben benieuwd hoe je het oplost en hoe je eruit gaat zien.

10. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik heb helemaal geen panty aan gehad op mn bruiloft... Mn moeder vond het absoluut niet kunne, maar raad eens.. niemand ziet dat:D
    En voor de kou hoef je het ook niet te doen, ik ben eind oktober getrouwd en heb t echt niet koud gehad hoor.

11. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Ik adviseer je hold ups te kopen. Mooie pantykousen tot aan je lies. Zit een randje aan, wat tegen je huid 'plakt', dus ze blijven prima zitten! Geen geheis met een panty in ieder geval. Van de Hema zijn ze heel fijn!

12. Veertje1986

Veertje1986 Bekend lid

26 jul 2014
    550
    38
    28
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties! Het is gisteren helaas niet gelukt om zwangerschapspanty's te regelen. Wel belde mijn schoonmoeder op een gegeven moment dat ze in een dameszaak stond en dat ze daar panty's hadden die ook prima geschikt zouden zijn voor zwangere vrouwen of ze er een paar voor mij mee moest nemen. Daar heb ik uiteraard geen nee opgezegd. Gezien ik die vandaag pas zou krijgen en ik niet zeker wist of ze echt zouden passen, heb ik voor de zekerheid zelf ook nog het een en ander in huis gehaald. Hold ups kon ik nergens vinden. Kousen wel maar die bleken toch net wat tekort te zijn. Vervolgens de grootste en 1 na grootste maat panty's meegenomen. Op zich zitten ze prima, op de bovenste rand na want dat zit net wat te strak. Ik ben benieuwt of de panty's die mijn schoonmoeder vanmiddag meeneemt wel gewoon helemaal goed zitten, anders wil ik proberen om de bovenste rand een stukje in te knippen, in de hoop dat het dan wat fijner zit en hij niet doorscheurt. Ik heb er sowieso genoeg om wat uit te proberen. Mocht het niet anders zijn, dan draag ik hem wel gewoon zo. Uiteindelijk moet je toch wat.

Dacht ik alles wel gehad te hebben, werd ik vannacht na een paar uurtjes slapen badend in het zweet wakker. Ik had het bloedheet, was daarnaast ontzettend misselijk en had hevige buikkrampen. Ik had echt zoiets van dit ga je toch niet menen. 1 dag voor je bruiloft ziek worden is wel het laatste waar je op zit te wachten. Ik was meteen bang dat we morgen misschien alles en iedereen af zouden moeten bellen. Ik heb dan ook geen oog dicht gedaan. Wat een stress kan je ineens voor je bruiloft hebben. Gelukkig lijkt het inmiddels toch weer over te waaien. Vandaag maar rustig aan doen en dan hoop ik dat morgen ondanks alles een geweldige dag gaat worden.

Deel Deze Pagina