Ik heb een rokje gekocht en daar wil ik een panty onder dragen. Ik heb al een paar keer bij andere gezien dat ze een zwarte wat dikkere panty dragen. Is dit een gewone panty of heeft het een andere naam. Wie kan mij helpen
Waarschijnlijk gewoon een panty. Je moet kijken naar het aantal denier. Hoe hoger het cijfer, hoe dikker de stof.
Ik draag vaak 80 Den panty's, deze zijn mooi donker. Je kunt natuurlijk altijd dikkere nemen als je dat wil.
bedankt voor de reacties ik draag nooit panty's dus heb er 0,0 verstand van. ga vanmiddag gelijk even kijken
Als het echt zichtbaar een iets dikkere stof is, bedoel je misschien een thermo legging / maillot. Deze heeft een zachte binnenkant en is lekker warm in de winter. Zoek maar eens met google, dan weet je wat ik bedoel.
Ik heb de thermoleggings van de action. Ideaal. Zitten heerlijk. Anders koop ik 100 denier leggings (heb een hekel aan panty''s door die voetjes zitten ze nooit goed met langere benen).
ik heb ook altijd die van 60denier, van de zeeman, wel 2 maten groter moeten koper 42-44 heb ik aan anders past ie echt niet terwijl ik maat 38 heb