Panty's dragen

Discussie in 'De lounge' gestart door Knapie, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik draag ook vaak stay ups, veel makkelijker dan zon gewone panty, maar soms heb ik ook corrigerende panty's en die zitten ook wat mooier dan gewone.

2. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Van welk merk draag jij ze dan en heb je niet dat je ze 100x moet optrekken?
    Ik had ze letterlijk rond mijn knieën hangen en stond ze de hele tijd op te trekken. Kwam zelfs onder mijn jurkje uit :$:)
    Andere maat was niet echt optie want ze zaten al "strak" dus te groot konden ze absoluut niet zijn.

@Ntje voor jou dezelfde vraag ;)

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Ik draag nooit panty's, als ik iets a sexuele dingen vind zijn dat panty's wel die werkelijk nooit goed blijven zitten.

Als ik gekleed moet gaan koop ik stay up kousen, veel mooier en met het juiste merk zitten ze perfect.

4. Knapie

Knapie Fanatiek lid

5 nov 2013
    1.524
    0
    0
    Zie mijn vraag de post hierboven :) welk merk raad je aan?

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb voor m'n trouwen mooie stay upd gehad die wel een paar maanden mee gingen, panties zijn gebruiksvoorwerpen maar de wat duurdere met goed gevijlde nagels en ook je handen glad gaan wel veel langer mee als de goedkoopsten.

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    helemaal afhankelijk van jouw lengte en de lengte van je benen.. ik ben niet groot, 1,59.. benen wel in verhouding met lichaamslengte.. ik gebruik ze van de Hema

heb ook VD en bijenkorf geprobeerd, maar die kon ik optrekken tot aan mijn liezen. :)

7. Ansji

Ansji Niet meer actief

@knapie, wat ik ook vaak doe is even de plakrand van de stay-up panty vochtig maken en geen bodylotion of andere crèmes op je benen smeren. Daardoor blijven ze beter zitten!

Ik draag trouwens die van de Hema en h&m.

8. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Die stay-up vind ik in de zomer en lente super inderdaad! Ook toen ik zwanger was, ideaal! In de winter draag ik ook graag jurken maar dan vind ik het toch te koud, brrr.... de wat duurdere panty's, zeker de corrigerende, blijven echt wel goed zitten, zakken geen centimeter af. Met koud weer wel een uitkomst!

9. tdw

tdw Niet meer actief

Ik heb ze meestal van de Hema die zitten prima! Maar die van duurdere merken als falke en oroblu blijven veel langer mooi en die zitten ook prima bij mij. Andere merken gebruik ik niet want niks is inderdaad irritanter dan je stay ups te moeten ophijsen...

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik heb nu die van Hunkemöller en die blijven bij mij goed zitten onadanks stevige bovenbenen.

11. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Vooral dit. Als je je benen hebt ingesmeerd dan blijven ze niet goed meer zitten ;)

12. Mamia

Mamia Actief lid

3 dec 2014
    480
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt bij de h&m shaping panty's. Die zijn echt fijn, maar kosten ook iets meer...

13. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik heb panty's van de hema, heb ze in verschillende kleuren en motieven van de hema,zo leuk :)

Ik draag ook stay-up's maar ik ga eigenlijk overal heel op de fiets en ook op een feestje ofzo ben ik bang dat mn jurk omhoog waait ofzo.Hebben jullie dan niet?

14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik draag veel jurkjes vaak met een leuke panty, goedkope pantys zitten voor geen meter en vind ik vaak ook nog eens lelijk. Ik haal dan ook altijd mijn pantys bij een lingerie zaak.

15. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ligt aan de panty. Ik had van de week een panty aan van de Lidl die me goed beviel en ik heb er mee gefietst en een aantal uur gewinkeld. Niet afgezakt en ook geen ladders en dergelijke. De meeste panties gaan bij mij wel de eerste keer dragen kapot, zakken constant af en gaan enorm jeuken. Als de ladder bij mijn schoenen zit bijvoorbeeld, doe ik soms wel wat blanke nagellak op die plek, dan scheurt hij in in ieder geval niet door.
    Ik ga die tip van wat ondergoed erover aan wel even onthouden!

16. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Dat ligt aan de stof van het jurkje. Ik droeg ze bij mijn vorige baan onder een jurkje met voering. Wel nauwsluitend, maar stevig materiaal en daarin zag je het niet. Dus dat is een kwestie van proberen :)

17. jes89

jes89 Actief lid

2 jan 2012
    379
    0
    16
    Flevoland
    Heb deze week ook een jurkje gekocht voor een bruiloft draag eigenlijk nooit een jurk. Maar ook panty's gekocht bij hema. 4 voor 4,50. Doe der 1 voor de zekerheid in de tas. Doe er ook een onderbroek over als die gaat zakken goeie tip :)

18. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Als je een onderbroek over je panty doet, zie je de randen van je onderbroek vaak wel goed. Ik koop de panty heel groot en trek hem op tot onder mijn bh. Zo ziet mijn buik er ook veel strakker uit.

Deel Deze Pagina