Welke 7-persoons auto is aan te raden? Wij vinden de Opel Zafira en de Peugeot 307 wel oke. Iemand ervaring met deze auto's?
Jep wij hebben een peugeot 307 en zou geen andere 'gezins' auto meer willen. Het is een fijne auto,zelden problemen ermee (even afkloppen ) en is lekker ruim en wij zijn met zijn 5-en
Wij hebben verschillende proefritten gemaakt in zafiras en vonden ze tegen vallen. Weinig vermogen en stug. Ook het interieur liet de wensen na. We keken naar bouwjaar 2005, geen idee hoe de nieuwere types zijn. Rijden nu ford focus c-Max, echt niet te vergelijken.. Heerlijke auto! Misschien ford s Max wat voor jullie? Dat is volgens mij een 7 zitter
Vanaf volgende week krijgen wij een 308! hier kun je een 7 zitter van maken net als de 307. Wij hebben deze gekozen omdat hij weer net iets ruimer is dan de 307. Er passen namelijk 2 stoelen in van maxi cosi (die grote tot 12 jaar) en een maxi cosi. Bij de 307 paste het ook, maar zonder enige speling
Wij rijden een renault espace. Omdat ik wil dat mijn kinderen op lange afstanden ook confortabel kunnen zitten, en bij een 307 station kunje echt niet fatsoenlijk op de 3 de rij zitten en bij de safira zit je ook dubbel als je wat groter bent.
Dacia Lodgy.. je moet hem niet rijden voor de show want die steel je er niet mee Maar een heerlijke auto voor weinig geld..
Espace. Alle zitplaatsen zijn volwaardig en handig zelf in te delen/schuiven. Wij hebben 6 lossen stoelen in de auto met een middenpad. Nooit geklooi en geruzie
Wij hebben een 3008 geen idee of die naar 7zitter kan. De Peugeot 5008 is wel een 7 zitter. Vind het fijne auto's lekker hoog en de kids veel ruimte. En een mega kofferbak 😊