Panty's!

Discussie in 'De lounge' gestart door Friesin, 20 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Hoi!

Ik ben op zoek naar DE panty!

Welk merk, type, of denier vinden jullie het fijnst?

Neem je juist een maat groter omdat de panty dan beter aan gaat of kies je voor een maat kleiner wat dan sluit de panty mooier aan?

Tips and tricks over hoe je het beste een panty aantrekt hoor ik graag. Heb al behoorlijk wat versleten!

Groetjes Friesin

2. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    En dragen jullie ook een boxershort of slip over je panty zodat hij beter op zijn plek blijft zitten?

3. fafa

fafa Niet meer actief

in de winter vind ik de dikkere panty's (60 DEN) van de HEMA het fijnst. Ik heb sowieso een grote maat vanwege lange benen. Ik heb kledingmaat 36-38, maar panty's koop ik minstens 42-44 of zelfs groter, anders blijf ik hijsen.

Met dunne panty's ben ik ook heel onhandig. Die gaan bij mij ook snel stuk. Maar volgens mij is dat een beetje inherent aan pantydragen. Teennagels goed kort houden, zonder scherpe hoekjes etc, dat scheelt in ieder geval al in gaten bij de tenen.

Eriva vindt dit leuk.
  4. Ansji

Ansji Niet meer actief

Ik vind de panty's van de Hema het fijnst! Op dit moment (koud) de 40 t/m 100 denier. Ik koop dan een paar maten groter. Ik heb confectiemaat 40/42 maar koop mijn panty's gerust in maat 44/46. Door die grote maat zakt het kruis niet tot aan mijn knieën. :rolleyes:

5. pippa26

pippa26 Fanatiek lid

14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik draag elke dag panty’s, echt een mega voorraad :p

Ik zweer bij Kunert Velvet 80 denier in zwart & navy, €18 bij de Bijenkorf.
    En heb nu ook de termopanties 100 denier van Hema, ook erg fijn!

O ja ik koop altijd de grootst beschikbare maat. Ik ben lang en anders komt kruis tor net na mijn knieën oid.

6. fafa

fafa Niet meer actief

3 van de 3 respondenten zegt nu al een grotere maat te kopen dan de eigen kledingmaat. Dan ga ik me toch afvragen waarom die maatvoering op panty's dan niet standaard anders is? o_O
    Dus wat nu verkocht wordt als 38, zou je moeten verkopen als 34. Wat nu verkocht wordt als 42 zou je moeten verkopen als 38 etc...

7. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik vind die van de AH heel fijn, vooral de Opaque zwart 40 den. Die zijn wat dikker. Ik neem een aantal maten te groot, omdar bij alle panty's van alle merken te strak zitten aan de rand.

Biny vindt dit leuk.
  8. Sue87

Sue87 Niet meer actief

De lengte is bij mij altijd prima, maar ik ben wel iets forser en die dingen zijn altijd zo smal!! De laatste keer heb ik 48-52 genomen en dat zit echt heerlijk. Terwijl ik normaal 42 draag.

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Hier ook Hema. Ik pak 40/42 en heb normaal 38/40. 36/38 is het gewoon net niet.

10. Miek89

Miek89 Fanatiek lid

15 apr 2013
    1.251
    177
    63
    Hier ook Hema, in de winter minimaal 40 denier. Als ik een feestje of ieys dergelijks heb dan 15 denier.
    En idd hier ook één maat groter.
    Panty's van 15 denier met aantrekken altijd checken of je geen scherpe nagels hebt aan voeten én handen. En je voeten eerst insmeren met creme of bodylotion. Dan zijn je voeten sowieso zachter.

11. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Altijd fan geweest van Hema panty's. Laatste paar keren gingen ze echter heel rap stuk.
    In november twee pantys gekocht bij de Action, alvast voor de feestdagen. Twee maten te groot gekocht (i.v.m. zwanger). Geloof 40 of 60 DEN. Die dingen zijn geweldig! Ze zijn al zeker 20 keer gewassen en ze blijven heel netjes. Zag twee weken geleden een klein laddertje op één voet, deze loopt amper uit. Ik draag ze vrolijk door!

12. mamabri

mamabri Niet meer actief

in de winter draag ik minimaal 40 denier, voor een feestje 15 denier.

En het liefst effen. Ik heb prachtige panty's met ruitjes, streepjes etc. Bij mijn ene been zitten de streepjes altijd netjes recht, maar om 1 of andere reden krijg ik het bij het 2e been gewoon niet voor elkaar.

En ook hier meerdere maten groter: ik draag kledingmaat 38, maar voor een panty koop ik rustig 44/46.En altijd een boxershort erover.

13. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    Ik heb nooit problemen met afzakken. Als ik een panty aan heb zijn het altijd hold ups. Wel altijd de dikkere

14. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Als ik een dikkere panty koop, haal ik die bij de Hema. Voor een 20den panty ga ik naar de Zeeman. De panty van €1,50 zitten prima. Blijven goed in de was em als het eens misgaat, baal ik niet zo heel erg. Bij allebei koop ik een maatje groter.

15. Essie3

Essie3 Niet meer actief

Ik vind panty’s van Oroblu altijd fijn. Ze zijn best prijzig maar heel mooi en de kwaliteit is goed. Ik koop ook altijd een paar maten groter vanwege afzakken

16. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.020
    1.026
    113
    Ik heb zelf maat 34-36 maar koop altijd panty’s in de grootste maat die er is (het liefst maat 48 ofzo) Ik vind dat gewoon het fijnst zitten en ik heb zo het minst kans op ladders omdat ik niet hoef te trekken. Draag er wel altijd een boxershort overheen (is ook lekker warm)
    Ik koop in de winter het liefst 60 denier, met feestjes wel wat dunnere omdat ik dat eigenlijk wel mooier vind.

Oja, ik koop ze altijd bij de Hema! Wel eens bij de Action gehaald, maar dan kan ik ze meestal na 1x dragen weggooien.

17. Manque

Manque Niet meer actief

Ik ben fan van panty's van Hema (thermo) en H&M (met corrigerend bovenstuk, liftend). Maar ik koop ze echt niet veel te groot hoor. Ik heb dat een paar keer gedaan omdat iemand me dat adviseerde, omdat het dan comfortabeler zou zitten, maar ik vond het niet comfortabel. Ik hou ervan als iets gewoon goed aansluit en niet gaat lubberen in de taille of op de knieën.

18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.779
    7.367
    113
    Ik draag vooral dikke leggings en panty's, meestal van de Zeeman.
    Soms dunnere panty's, dan zijn het altijd héle dunne, donkerblauw of zwart, ook van de Zeeman. Maar die gaan altijd na 1 keer dragen in de prullenbak, omdat er altijd wel een haal aan komt. Daarom draag ik ze dus amper :D

19. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Wauw! Keuze is reuze. Wat een reactie's, hier kan ik wat mee. Dan maar weer even langs de hema en een maatje groter proberen.

Ik koop ze meestal op maat, maar dan moet ik zo sjorren:roflmao:. En trek ik ze soms weliswaar stuko_O

Leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die een (extra) boxer over de panty heen draagt:p

Deel Deze Pagina