Hallo mede forummers Lees stilletjes wel met jullie mee.. en plaats heel enkel wel eens iets.. Sinds september vorig jaar van de pil af.. en hele tijd terug bij de huisarts geweest.. Die natuurlijk altijd adviseren om het 1 jaar te proberen.. Helaas ben ik zolang ik al van de pil af ben nog maar 3x ongesteld geweest.. Mannetje moest vanmorgen weer heen voor controle (oorontsteking).. Toen het nogmaals dit keer met ons eigen huisarts over gehad.. en heb meteen een doorverwijzing gekregen.. Hij vermoed aan mijn verhaal dat ik pcos heb of te nauwe eierstokken.. Dus vond het onnodig toch te wachten tot september of zelfs nog langer. Is net of valt er een last van mijn schouders en voel ik me toch opgelucht dat er eindelijk wat gaat gebeuren.. 13 juli ga ik heen Wou even mijn verhaal kwijt hihi
Hoe zit dit trouwens met geslachtsgemeenschap voor het sperma onderzoek? Ik lees verschillende reacties over dat het wel mag maar ook dat je 2 dagen niet mag Zo lekker tegenstrijdig hihi Wat zeggen jullie?
Minimaal 2 dagen en maximaal 7 dagen.. wij zijn ook net doorverwezen naar het ziekenhuis dus mijn man mag ook zijn zaad inleveren!
Ik heb 11 juli eerste afspraak spannend weer 2016 ook door pcos met clomid 100 zwanger geraakt nu toch weer spannend zo eerste afspraak kan niet wachten
Bedankt iedereen Eergister een telefoontje gehad sperma goed gekeurd ondanks dat vriendlief aan antibiotica zat.. Spannend ga mee duimen voor je