Afgelopen week waren we in Ikea en mijn dochter wilde graag in Smolland spelen. Ze is daar toen heel hard op haar billen gevallen. Zo hard, dat ze geen adem meer kon halen. De bhv is er gelijk bij gehaald en ze knapte snel weer op. Nu lag er vandaag een pakje op de mat, met haar naam erop, van Ikea. Er zat een leuk prentenboek in en een briefje. Gaat het al weer wat beter, stond er op. Nu wilde ik een bedankje sturen via de mail, maar ik kan nergens op de site iets vinden waar ik dat kan doen. Het enige wat ik kan doen, is een vraag stellen. Iemand anders die het wel weet?
Dan zeg je toch gewoon bij het vakje 'ik heb een vraag' dat je ze wil bedanken voor de attentie aan je dochter. Erg netjes trouwens van ze en gelukkig gaat het goed met de kleine meid!
kan je volgens mij niet..veel grote concerns hebben geen email adres op hun website staan enkel idd die stel een vraag dingen...is om spam te voorkomen. Je kunt je vraag of bedankje daar naartoe sturen toch? Sturen ze vast wel door, als je erbij zet dat je op de hoogte wilt gehouden worden!! Wel super lief zeg!! En was alles goed met je dochter naderhand geen last meer gehad?
Ze zag erna heel erg wit en was nat van het zweet, maar wilde toch haar zweedse balletjes hebben. Verder nergens geen last meer gehad.
O wat aardig zeg! Echt fijn super attent. Mijn ervaring met Ikea ook. Ik had eens mijn familiekaart verloren in de Ikea in Delft. Krijg ik een paar dagen later de kaart opgestuurd met een hele leuke kaart erbij. Dat ze hem hadden gevonden. Met gewoon een geschreven kaart, ha ha. Net alsof het een klein bedrijf is.
Oh wat lief ... en wat K dat het gebeurd is ... jullie zullen allemaal wel erg geschrokken zijn. Ik zou ook het vragen formulier invullen ... komt vast wel aan IKEA kennende!
Dat lukt dus niet. Je kan daar echt heel weinig neerzetten. Ja, bedankt voor het boek, maar dan weten ze natuurlijk helemaal niet hoe of wat. Misschien een leuke kaart sturen met tekening van mijn dochter erbij.
Om welke ikea gaat het? Mijn moeder werkt bij ikea delft.Ik zou haar is kunnen vragen naar een emailadres.