Ik geef afgelopen dagen een bordje pap aan mijn baby, ben begonnen met 100 ml en dan 3 scheppen. Nu heb ik vandaag voor het eerst 200 gedaan zoals op de verpakking staat, maar aan het einde ging zijn mond niet meer zo vrolijk open van tevoren, althans hij deed zijn mondje wel open maar op een kiertje zeg maar, dus toen ik zag dat hij ging kokhalzen ben ik maar gestopt maar het was wel bijna op.. Krijgen jullie baby's wel zo'n bord pap op van 200? Of is dat gewoon veel teveel voor een baby van 6 maanden? Mij zou het wel vullen als ik het zo zie... Hij is voor de rest vrolijk nu dus het was denk ik niet zo erg teveel dat hij er misselijk van is geworden of zo..
Dat deden mijn heren dus ook haha ze moesten het echt niet hebben uit een bordje... Heb het daarom maar eerst een paar weken uit de fles gegeven en daarna nog een keer t bordje geprobeerd, eerst wat dunner dan moet en uiteindelijk zoals aangegeven op de verpakking... Nu worden ze helemaal blij als hun bordje eraan komt haha Gaat nu wel een heel stuk sneller op dan in het begin hoor haha
Ik geef ook geen 200cc pap hoor, als ik zie hoeveel dat is, zoveel kan ik zelf van brinta echt niet op. Hier krijgt ze dus halve fles melk, half bordje pap. En als hij gaat kokhalzen had je inderdaad beter kunnen stoppen toen zn mond niet meer zover open ging
@Suusjeuh ok ik denk dat ik morgen dan ook weer 100cc doe, en de andere 100cc met 3 schepjes, doe jij het op die manier?? Trouwens jouw meisje is ook flink he lees ik zo onder jouw tekst, mijn zoontje was ook zo lang en 4190 gram, nu is hij met 6 maanden 73 cm lang en 9150, en hoe lang was jouw meisje met 6 maanden? @Linnepinneke, fles heb ik geprobeerd maar het ging niet door de speen, difrax, heb s, m en large geprobeerd en kwam niks uit, terwijl zer voor pap bedoeld waren de large spenen. Maar hij eet wel goed van de lepel hoor, maar het was hem denk ik gewoon teveel 200cc pap
hier een kindje van net 1 jaar, en die krijgt zijn bordje pap (bambix granenpap) ook niet altijd op. De melkpap (appel of peer, aanmaken met water: 50gram pap en 130ml water) gaat wél altijd op. Maar die portie is ook kleiner (aangemaakt en wel), dan de pappen die je met opvolgmelk aanmaakt. Ik deed het wel eens met 150/5 ipv 180/6 en dan navenant de paphoeveelheid aanpassen, en dan ging het meestal wel op.