Ik vroeg me af of, en zo ja, hoe lang jullie je kleine rechtop houden na een voeding. Ik geef borstvoeding en toch krijgt mijn meisje behoorlijk wat lucht mee. Ik hou haar rechtop om te laten boeren, ook bij de nachtvoeding. Ik merk nml dat als ik haar te snel neer leg, dat ze dan veel gaat slikken. Als ze wakker isdan geeft ze een mondje terug. Ik hou haar nu een half uur vast, maar dat is killing om 4 am. ideeen?
Toen ik bv gaf, toch min. een kwartier. Maar ik wachtte vaak tot ze in slaap viel en dan legde ik haar pas weg. Overdag liet ik ze een halfuur na de voeding rechtop zitten. Toen ik met fv begin, bleef ik dit doen. Docher gaf gemakkelijk terug. Is pas rond 10 maand overgegaan! Wat een gemak nu
Ja, doe ik ook hoor, zo een half uur. Meestal komt er een kwartier later ook nog een keer een boer en te snel wegleggen zorgt dat hij het weg moet slikken en gaat huilen, dan ben k zeker ook een half uur bezig. Nu is t voeden, boertje, leg ik m op mn borst/schouder, doezelen we samen 20 min en dan weer in bed. Indd niet echt top om 4 uur snachts maarja,... Kan hij niks aan doen denk ik dan maar
Hier drie kwartier, maar ze had ook echt zware reflux. 's Nachts legde ik haar tegen mijn buik terwijl ik rechtop nog wat verder dutte.
Hier dag en nacht een half uur (minimaal) rechtop. 's Nachts ook gewoon op mijn borst en op een gegeven moment werd ik dan weer wakker en legde ik hem in z'n eigen bedje. Toen in merkte dat het overdag wat beter ging, legde ik hem 's nachts ook weer wat sneller weg.
Hier ook minimaal een half uur anders blijft ze terug afslanken en erg onrustig. Snapt laat ik d'r ook zolang fecht tegen me aanliggen
Het was hier een half uur maar als het snachts is, is het nu nog maar 5 a 10 minuten snachts. Wel een hydrofieltje in zijn bed onder zn hoofd