Hoi allemaal, Ik ben al.jaren Hemafan, maar hun rietjesbeker die niet.hoort te lekken doet dit dus wel. Heb al.verschillende andere in mijn hand gehad, maar vind ze aardig prijzig. Graag jullie ervaring in welke rietjesbeker niet lekt om een miskoop te voorkomen
Misschien kan ik je een andere tip geven? Ik ben me ook een beetje gaat verdiepen in drinkbekers met en zonder tuit, rietjesbekers, e.d. Hier thuis al een paar verschillende soorten gekocht, o.a. de difrax ANTI-lekbeker....nou hij lekt als de pest! Al zoekende kwam ik deze beker tegen en ik heb er toch een besteld: Kiddyboo Anti Knoeibeker | Baby Product van het Jaar Het is dus geen rietjesbeker, maar misschien is dit iets om te proberen? Het is sowieso beter om kindjes zo snel mogelijk een 'gewone' beker te geven. Succes en hopelijk heb je er wat aan!
Ik.ga meteen even kijken op internet. Het is idd het beste om je kindje uit een gewone beker te laten drinken, mijn zoon doet vanaf 8 maanden.....zijn mama is logopedist Ik neem.graag een rietjesbeker mee in de bidonhouder op de fiets of als we lang gaan wandelen
Hihi oke! Ja dan weet jij dat waarschijnlijk nog beter als ik Rietjesbeker is idd wel weer makkelijk als je gaan wandelen of fietsen, dat laatste is hier nog niet ter sprake. Wij hebben nu een anti lekbeker van Difrax met zachte tuit maar Lucas snapt er niks van. Ook heb ik een tuitbeker met harde tuit waar het water gewoon uitloopt maar daar verslikt hij zich echt in. Dus voor nu maar gewoon wat water uit een gewone Dr Browns fles en als de andere bekers straks binnen zijn gaan we dat maar eens proberen. Er stond wel bij dat je kindje eigenlijk goed zelfstandig rechtop moet kunnen zitten maar als ik er bij blijf en hem ondersteun dan moet het goedkomen! Succes met je zoektocht, ik blijf wel af en toe meelezen voor tips
Ik had ook die van Nuby (kwijtgeraakt) maar die vond ik niet minder lekker dan die van de Hema, die ik nu heb... (ik vind die van de hema ook maar heeel minimaal lekken trouwens )
Ik heb er 1 van de zeeman, die lekt als een zeef en heb er ook 1 van Nuby sinds vd week maar dat vind ik eerlijk gezegt niks, ze krijgt er bijna niks uit zelfs mij lukt het met moeite....Maar hij lekt tot nu toe niet.
Wij hebben de roze van de hema en hij lekt totaal niet. Als hij lekt dan moet je er een keer aan zuigen. Dan trekt hij de vacuüm eraf. Staat in de bijsluiter. En de randen droog maken voor je hem dicht draait.
Je moet het rietje goed doorduwen en kijken of hij niet tegen de onderkant van de beker aanzit, dan kun je lurken wat je wilt, maar = zinloos .
De oude van de hema die lekt niet, die spuit! Als ik hem open doe schiet er gewoon een hele straal uit. De rietjesbeker van difrax lekt niet maar moet je ook enorm hard aan zuigen om er wat uit te krijgen.
Ja inderdaad, hier ook meerdere keren meegemaakt. Maar voor de rest lekt ie vrij weinig inderdaad, die van de Hema