Ik kan me nauwelijks nog voorstellen dat iemand het NIET weet, aangezien jij bij iedere vraag over flesvoeding of bijvoeding je antwoord klaar hebt staan! Misschien in het vervolg een persoonlijk postje naar degene die de vraag stelt?
dirksmama, als mensen aanvullende informatie willen dan kunnen ze daar info voor opvragen of hier een topic openen. ik sluit me aan bij de rest! onze boef heeft gisteren voor de tweede keer een papfles gehad, en hij heeft toch geslapen! van half elf tot half negen vanmorgen! hij sliep al wel door maar dit is wel heel erg lang! liefs joyce
Lekker he als die spruiten zolang al doorslapen. Ook wij zijn gezegend met een lange slaapster! Vanavond ga ik Jasmijn voor het eerst nutrix geven, ben benieuwd :-D
kirst78, succes vanavond met de papfles voor jasmijn! ik hoop dat ze er net zo goed op slaapt als onze scott! succes! joyce
Dank je! Ben benieuwd ja. Voor het slapen hoef ik het niet te doen. We zo'n slaapkopje! Hahaha. Fijn te horen dat jullie kleine ook zo lang slaapt!
Ooooo kirsje krijgt jasmijn pap vandaag? Laat ff weten hoe ze het vondt! Spannend, ook jullie kleine meisje wordt groot!
Nou Jasmijn heeft gister pap gekregen Ze vond het zelf niet veel aan Ze dronk niet, maar ze spuugde de speen ook niet uit. Nadat ze al slapend 50cc pap gedronken had, en wij een half uur verder waren, zijn we weer overgestapt op alleen melk. We hadden haar 165cc gegeven en dat had ze binnen 10 minuten leeg :x Nou ja ze heeft tenminste voldoende gedronken deze dag, maar een echt succes die pap was het niet! Nou ja we geven de moed niet op en we proberen vanavond gewoon weer Ik vond het zelf trouwens wel best lekker
Jesper vandaag van een lepel pap gegeven (was Jasmijn en Tîjn getuige van), maar ook dat is geen succes van een lepel....we blijven oefenen. Uit de fles vind ie t wel lekker!