hey meiden! ik heb al meerdere keren een pap fles proberen te maken maar het lukt me maar niet! klinkt stom denk ik, maar ik krijg niet je juiste samenstelling. als ik van het pak uitga 160ml water en 7 scheppen bambix is het veel te dik voor de speen. (difrax fles met M speen) ik heb ook al de standen speen erop gezet maar door 1 kom niks, en door 2 giet het er zowat uit wat voor samenstelling hebben jullie? en wat voor speen? ik geef mijn dochter s`avonds een pyama papje, maar ze word s`nachts nog geregeld wakker..niet om te eten maar wel wakker. en ik dacht misschien is ze meer verzadigd met een pap fles voor het slapen gaan! alvast bedankt! liefs
Ik gebruik geen Bambix in de Difrax-flessen omdat ik hetzelfde probleem had . Ik gebruik nu de Nestle fijne granen pap. Dan doe ik 7 schepjes pap er in (schepjes van de KV) bij 180/6 melk. Dat past prima door de M-speen.
Ik doe het ook net zoals Boefjesmama, ik gebruik bambix fijne granen. Gebruik ook de difrax m speen, heb alleen wel vaak dat er een vlokje van de pap precies in het gat van de speen komt waardoor mijn dochter erg boos wordt....haha komt er even niets doorheen Trouwens ik doe vaak bij het laatste beetje pap ook wel eens de large erop...de 3 standen speen van difrax vondt ik ook niks, dan heeft ze de fles in 5 minuten op Liefs Jet