Even een vraag aan de mama's die in de ochtend of avond pap flessen geven: Wat geven jullie? (Rijstebloem of al echt lichte volkoren pap o.i.d?) Hoeveel geven jullie? Geven jullie het in de ochtend of de avond? Waarom zijn jullie dat gaan geven?
Ik geef mijn zoontje van nu 5 maanden rijstebloem in de laatste fles. In eerste instantie om te kijken of hij daardoor langer ging slapen, maar dat is niet altijd het geval dus denk dat de papfles daar niets aan bijdraagt. Hij krijgt het nu nog steeds omdat hij het heel erg lekker vindt en overdag regelmatig zijn fles niet leegdrinkt en ik hem dan wat extra's wil geven ter compensatie Oh hij krijgt in de fles van 180+5, 2 eetlepels rijstebloem
Rond 4 maanden begonnen met rijstebloem in de laatste fles, hier sliep ze daardoor wel door! Rond 6 maanden begonnen met een papfles in de ochtend, ik had toen de bambix voor 6 maanden. Dit vind ze heerlijk! En een goed ontbijt is een goede start van de dag! beiden flessen waren 190/6 + 2 eetlepels bambix. Voor de rijstebloem gebruikte we een 1,2,3 speen, voor de pap 's morgens een papspeen. Ze heeft een hele tijd 2 papflessen gehad. Ze is een fijn meisje wat veel beweegt op een dag en kon het ook goed gebruiken.
En hoeveel gaf jij dan? Onze dochter krijgt nu in de ochtend 180+6 flesvoeding. Doe je er dan een klein schepje bambix Door?