Mijn dochter drinkt van een difrax kersspeen. Ze drinkt wel van een dikke voeding, dus er zitten dan veel melkresten in de fles en is moeilijk schoontemaken.. Ik heb ook nog aventflesjes thuis en wil graag de dan de brede speen van difrax geven omdat ze dan gewend is aan de materiaal van de speen.. Maar ze is nu 6 maanden en is het makkelijk om te veranderen?? Maar wat ik ook raar vind, van de kersspeen maat S komt de voeding makkelijk door. kers maat M ook en van de brede S speen helemaal niets, kan toch niet??
Brede speen is lastiger drinken, tenminste was hier wel het geval. Brede flessen kan ze niet uit drinken dus ook niet uit de Avent.. Ik spoel de flessen direct na de voeding om met heet water en laat dat er een tijdje in staan en dan worden de flessen gewoon schoon, hier ook dikkere voeding..
Zoals ik het begrijp, wil je de difrax speen op de avent fles doen, of begrijp ik dat verkeerd? Dat zal ws niet passen hoor. De nieuwe avent flessen met anti-koliek ring hebben echt avent spenen nodig anders lekken ze.
nee ik bedoel de brede difrax speen op de avent doen. ik weet dat ze de avent gaat lekken als ik de ker speen op doe.
Sandraske, Ik weet niet hoe ze het gaat doen, ik heb gisteren geprobeerd met de brede difrax speen (avent speenwilt ze niet hebben, omdat die een andere materiaal is) difrax is soft. ze wilde wel zuigen maar kwam weer niks uit, omdat het gaatje te klein was.. in ons fles zit er altijd melkresten op, ook als ik in heet water doe. Vind het altijd zoo irritant.
Vanochtend heb ik de 1 2 3 brede speen van difrax gekocht. En net heeft ze een flesje van avent met de speen van difrax gekregen.. Nou normaal van difrax flesje drinkt ze maar 100 cc en ineens heeft ze 135 cc gedronken. En ze wou nog meer drinken. Ik weet niet of het toeval is, of het er wel te maken heeft.. Maar ik ben nu blij met de flesje van avent.. En ze verslikt zich ook niet meer, wat ze normaal deed bij de kers speen..
Zal het niet eerder aan de verandering van het type speen liggen dan aan een ander merk fles? Wij gebruiken de Difraxfles met de S-speen, maar die ging niet samen met de Avent-fles (slimme zet van fabrikanten )
brede speen 123 is niet gelukt.. ik blijf gewoon bij difrax dunne hals, maar Ik probeer ook een speentje te vinden waardoor ze een standaard voeding kan uit drinken.. bij een gewone speen verslikt ze iedere keer.