Dag iedereen, even een vraag,wat doen jullie als jullie ukkies de fles van 7 uur (laatste fles. niet helemaal leegdrinken. mijn kleine laat soms wel een 70 of meer staan,ik wil dan nog wel eens weer om 10 uur s aovonds aanbieden maar wat doen jullie inprincipe slaapt ze wel door als ik het niet geef maar het lijkt me zo weinig voor de hele nacht. graag jullie reacties
hoi hier maakt het niet uit de ene keer gaat alles op nde andere keer niet en slaaptijden blijven hetzelfde
Hier heeft ze dan nog een laatste fles om 11 uur, maar het maakt hier niet uit of ze de fles nou leegdrinkt of niet. Het slaapritme blijft hetzelfde.
jammer dan, ik ben altijd wel bang dat ze dan eerder wakker is, maar meestal is dat niet het geval. Als ze de rest van de dag gewoon goed gegeten heeft, dan geeft het niet dat ze minder heeft bij de laatste fles.
als ze savonds nog maar iets gedronken heeft (meestal 100-150) vind ik het goed en maak haar daarna niet alsnog nog wakker om nog iets bij te geven, ik vind het wel belangrijk dat ze nog niets drinkt voor ze gaat slapen maar hoeft echt geen hele fles te zijn hoor.