Onze dochter is net 1 jaar en een hele goede eter. 'S Ochtends geven we haar 180 + 6 met 2 scheppen pap. Nu dacht ik dat ze bij het cb zeiden, dat ze naast de papfles ook nog een boterham mogen. Is dat niet wat veel?? Ze zal het ongetwijfeld lussen... Hoe is dat bij jullie?? Gr. Inkie
Normaal gezien is het of pap of brood, maar een papfles is niet hetzelfde als een bordje pap (daar gaat meer pap in). Ik zou dus of een bordje pap geven, of een broodje met een gewoon flesje of bekertje melk.
Denk eerder naast haar normale melkfles kan ze ook brood eten. Maarja 2 scheppen is toch niet echt een papfles ?
150/5 + een boterham zou ik dan doen, anders is het wel heel veel. Of 120/4. Ze hoeft nog maar 300 ml zuivel op een dag. 135 cc melk in de ochtend, yoghurt in de avond en zuivelspread of kaas op brood en je bent er al.
Of brood of pap idd maar als je er maar twee scheppen pap in doet is dit niet te vergelijken met een bordje pap.
ik zou idd aan een bordje pap gaan of een boterham met een bekertje melk, ik denk idd dat ze dit gezegd hebben omdat de papfles die je maakt niet te vergelijken is met een bord pap. Ik zou iig geen pap meer in de fles gooien.