Hoi dames. Mijn ventje van 7,5 maand wil ik graag eens pap geven. Ik heb vaak genoeg wat afgekolfde melk over. Welke pap gaat goed samen met bvmelk?
wij gebruiken die van biobim. wij hebben daarmee geen problemen om het dik te krijgen. ik volg daarbij niet de beschrijving hoeveel schepjes, maar doe gewoon wat en zie of het al dik genoeg is.
Hier ook Biobim (online gekocht, dus ik weet niet of het ook in de winkel te koop is). De eerste keer met Biobim ging het niet goed omdat we te veel melk deden, daar was gewoon qua schepjes pap niet tegenin te komen en het bleef dun. Dus tip: begin met een klein beetje melk (bijvoorbeeld 50 ml), voeg pap toe, en doe dan steeds beetje bij beetje melk en pap erbij. Niet in een klap 200 ml melk in een fles of schaaltje doen want dan heb je heel veel schepjes nodig om het dik te krijgen .
@ kleinesara, een heel pakje bijna denk ik haha. bij de meeste soorten doe ik 40ml en ongeveer 4 schepjes met een lepel.
Ja dat deed ik de eerste keer dus fout, heel schaaltje vol met melk en ik bleef pap bij scheppen . De tweede keer 50 ml gedaan en toen kreeg ik wel pap.