geen warme hap willen eten

Discussie in 'Voeding' gestart door monky1, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monky1

monky1 Lid

14 aug 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    mijn dochtertje van 8.5 maand wil de warme hap niet meer eten het is echt een drama de rest van de voedingen wil ze wel en het toetje ool wel maar de warme hap niet, ze krijgt nu 2 yandem er door of het daar door komt en kan iemand me vertellen hoe ik zelf de warme hap kan koken ze krijgt nu vaak een potje

groetjes

2. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    tja periode denk ik? hier hetzelfde (is nu het geval) en maak me er niet druk om, hoop dat ze minimaal de helft in ieder geval opeet met veel afleiding e.d. (dingen geven die ze normaal niet mag, afstandsbediening bijv ;) zodat ze even afgeleid is) en daarna gewoon haar toetje, komt vanzelf wel weer goed.

3. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Denk ook een fase ... gaat vanzelf beter.

Zelf groentehap maken:

Groente naar keuze koken of stomen met aardappel/rijst/pasta en eventueel bonen erbij. Bij elkaar, klontje boter erbij, beetje kaas raspen en prakken ... KLAAR :D

(Mirre krijgt alleen aardappelprak, anders losse stukjes groente/pasta/vis ... kun je ook proberen >> kan ze zelf doen)

4. MamaBianca

MamaBianca Actief lid

12 mrt 2008
    478
    0
    0
    Drieborg
    Is vast een fase. Hier wou Esmee 2 weken lang geen avondeten. Nu (vr)eet ze weer:)

En eten net zo maken als jullie voor jezelf doen, even pureren en eten maar. Ik zou alleen niet teveel zout gaan gebruiken.

Deel Deze Pagina