Onze dochter is een echte snoep kont. Kan ze het wel hebben maar wil daar eigenlijk vanaf. Wat krijgen jullie kindjes ipv zoetigheid? Nu is de kast leeg dus eet ze wel rozijntjes of soep stengels maar dat wil ze normaal echt niet hebben. Fruit eet ze trouwens wel hoor of stuks paprika.
Onze dochter eet ook erg graag Een halve eierkoek of een biscuitje als koekje en verder vooral fruit. Rozijntjes inderdaad, en af en toe een schatkistje (zijn ze ook langer zoet mee) Meer vind ik eigenlijk ook niet nodig. Ze krijgt als ze vroeg wakker was en dus vroeg heeft ontbeten 's ochtens een tussendoortje in de vorm van fruit en 's middags na haar middagslaapje krijgt ze iets van wat ik noemde.
Rijstwafels? Mijn kinderen zijn trouwens net zo blij met een stukje komkommer ofzo als met een snoepje.
Olijfjes, komkommer, cherrytomaatjes, maiskolf, kaas, worst, augurkjes.. dochter is ook gek op nootjes.
Maar nu het op is eet ze het dus wel... Dus gewoon niet meer halen of halen zonder datze het weet... Je kan ook komkommer geven, snoeptomaatjes, rijstewafel, rozjntjes, gewone kaakjes.... Noem maar op
Zoals al eerder gereageerd werd, gewoon niet kopen als ze het nu wel eet. Alleen snoep in huis met speciale gelegenheden (verjaardagen, feestdagen, visite die niet vaak komt) Kinderen krijgen op school of op het kdv ook regelmatig wat lekkers getrakteerd. Of bij opa/oma en als je zelf op visite gaat. Wat snoep betreft komt ze echt niets te kort.
De oudste van ons eet liever cherrytomaatjes of een schijfje komkommer dan dat ze naar snoep pakt. Moet zelfs de groenten en fruit verstoppen omdat ze anders alles tegelijk op wil eten. Rijstwafels en een soepstengel lusten ze ook graag.
Als je toch niet wil dat ze snoept moet je t gewoon niet geven...wij hebben in de kast snoep voor onszelf liggen en dingen voor de kids; biscuitjes, (yoghurt)rozijntjes en bij uitzondering een schatkistje. Voor ons ligt er chocola, stroopwafels, enz. De meiden weten heel goed dat dit voor ons is, het is dan ook groot feest als ze heeeeel soms er iets van krijgen.
Ik denk dat ik haar dingen in een andere in kast moet leggen als onze dingen. Want nu ziet ze dat er wat ligt en wil ze dat hebben.
Hier zijn augurkjes en rozijnen favoriet. Hier ook een echt fruitmonster, trouwens.. Het is bij mijn dochter trouwens ook maar net hoe je het brengt.. Komkommer vindt ze niet geweldig, maar als je zegt dat het een Super Grover 2.0 komkommer is, smult ze ervan....
Ik heb nooit snoep en chocolade standaard in huis, maar een heel enkele keer. Wat er niet is, kun je nl ook niet eten. Mijn dochtertje is gek op van die zoute stengels (stokjes) verder toastjes olijven en rozijntjes. Verder eet zij het liefst de hele dag bananen, die moet ik dus altijd een beetje verstoppen, anders eet ze er rustig 5 op of zo
Mijn zoon vraagt vaak naar een rijstwafel dun belegd met smeerkaas of jam. Eigenlijk heeft hij dat liever dan snoep. Heb ook niet eens snoep in huis bedenk ik me nu. Bananen, appels, rijstwafels, plakje ontbijtkoek zijn hier favoriet. En in het weekend eten we weleens een chippie dan zet ik een bakje op tafel en op = op.
Mijn dochter is dol op eten... Maar dan vooral cherrytomaatjes, komkommer en banaan... Moet dat hier ook echt verstoppen anders blijft ze het eten.. En bij anderen thuis heeeeel goed opletten want ze rooft zo de fruitschaal leeg