Borstvoeding schema

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Lelie44, 3 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    #1 Lelie44, 3 aug 2018
    Laatst bewerkt: 3 aug 2018
    Sinds mijn bevalling geef ik bv op verzoek en eigenlijk gaat alles goed. Alleen is er totaal geen structuur en drinkt ze de ene dag om de 3 uur en sommige dagen om de 2 uur. S avonds komt ze bijna altijd om het uur, tot een uur of half 10/10 uur. Wel groeit ze uitstekend en is tevreden.

Een vriendin van mij liet laatst weten dat bij een kennis van haar bv op verzoek had geresulteerd in iedere keer kleine beetjes drinken en dat zij het had moeten rekken. Gister bij het CB heb ik advies gevraagd en ook de arts gaf aan overdag min om de 3 uur en savonds om de 2.

Ik heb dat gister gelijk geprobeerd maar heb nu al spijt. Sowieso omdat ik het zielig vind en evenlang bezig ben met sussen als wanneer ik bv zou geven. Bovendien ben ik bang dat mijn productie nu terugloopt. In totaal gister 7 voedingen gehad, terwijl dit er normaal echt wel wat meer zijn. Vannacht bleef ze zomaar ineens 5 uur lang doorslapen en moest ik haar echt wakker maken en de keer erna ook na 4 uur. Vanmorgen kwam ze gelukkig wel weer zelf na 2 uur.

Kan het zijn dat ik haar nu al helemaal in de war heb gebracht en mijn productie hier al op reageert? Zo ja, wat kan ik het beste doen? Of wie kan mij geruststellen? Bv op schema doe ik sowieso niet meer, het voelt niet goed.

2. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Ze groeit goed en is tevreden met voeden op verzoek; ga dan vooral zo door! Ze is nog erg jong, hier lieten ze naarmate ze ouder werden vanzelf meer tijd tussen voedingen.

Gewoon weer op verzoek gaan voeden dus, na 1 dag komt dat met je productie wel snel weer helemaal in orde :)

Lelie44 vindt dit leuk.
  3. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Haar gewoon blijven volgen nu. Rekken is niet nodig, minimaal drie uur ertussen ook niet. Dat doe je zelf ook niet als je dorst hebt.

Nu haar op verzoek gaan voeden, de boel zal weer een beetje geregeld moeten worden, maar gaat het snelst als je haar gewoon volgt.

Lelie44 vindt dit leuk.
  4. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Gewoon op verzoek ;)
    Het is warm en dus wil ze vaker drinken. Met een maand is het prima om 8 a 12 voedingen te geven. Ze pakt wat ze nodig heeft :)

Lelie44 vindt dit leuk.
  5. Lelie44

Lelie44 Actief lid

6 apr 2017
    384
    267
    63
    Bedankt voor jullie reacties! Gister weer op verzoek kunnen voeden en na een clustersessie van een uur in de avond zitten we volgens mij weer op een lijn

Lieke1989, Zoe123, Jackie87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina