Pap; opvolgmelk of BV?

Discussion in 'Borstvoeding' started by snoebeltje, Jul 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Indische mensen zijn meestal ook Indo. Indo is gewoon een afkorting van Indo-Europees. NIET van Indonesisch! En Indisch is ook NIET hetzelfde als Indonesisch!

Om bij het topic te blijven, die aziatische genen zorgen toch wel vaak voor probleempjes met koemelk ;)

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Indisch is idd iets heel anders dan Indonesisch (ik heb Indonesische familie). Deze vrouw legt het goed uit: Pagina 3

Maar om weer on-topic te gaan:

Cb zou op de strafbank moeten met hun idiote advies om maar pap te gaan maken van koemelk. Brood is net zo goed (mijn zoontje begon met 6,5 maand met en broodkorst en at met 7 maanden een volkorenboterham). En het helpt helemaal niet om door te slapen hoor! Gelukkig heb jij zelf geen problemen met de nachtvoedingen, het lijkt wel of die cb's ze opzoeken en als het goed gaat je gewoon een probleem willen aanpraten, stelletje...

3. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Ja, ik begrijp er ook niks van dat ze dat advies gaven...
    Trouwens, ze komt nu weer 2 keer voor een voeding s nachts...en ik ben begonnen met bijvoeden, groente s avonds (wortel momenteel) en s ochtends een beetje fruit (nu nectarine).
    Is dat normaal, dat ze weer vaker komt? Ze heeft trouwens ook moeite met poepen...
    Of zal ik een nieuw topic openen wat dit onderwerp betreft?

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, dat moeite met poepen hoort er wel een beetje bij. Allemaal nieuw voor die darmpjes; het verteren van vaste stukjes!

Leg haar maar aan als je de kans krijgt! Mamamelk is vocht en vet dat ervoor zorgt dat ze lekker kan gaan poepen! Hier was het een keer 10 dagen geen ontlasting, dat is lastig hoor! Geef maar lekker sappig fruit!

Share This Page