Mischien een stomme vraag, maar hoef geven jullie brood mee naar t kdv? Gewoon al besmeerd in een broodtrommeltje? Pap zette ik daar gewoon een pak van neer en dan hoorde ik wel als t op was, maar voor brood/ beleg lijkt me dit niet handig
Fruit krijgen ze daar gewoon en tussendoortjes geloof ik ook (al geef ik meestal zelf ook wat mee) Maar andere dingen zoals melk/ pap/ eventueel groente moet je zelf gewoon meegeven omdat ze anders heel erg moeten opletten wie welke allergieen heeft enzo.
Bij ons is het middag broodje inclusief, het eventuele ochtend broodje geef je bij ons belegd en al mee in een broodtrommeltje. (Niet dat het bij ons al van toepassing is want mevrouwtje wil geen brood eten )
Hier moeten we melk in een poedertoren (of zo iets) mee geven zodat ze niet hoeven te scheppen en als je wil dat ze een potje groente eten op het einde van de middag moet je dat ook mee geven. Maar verder krijgen ze daar fruit, boterhammen en eventuele tussendoortjes (soepstengel of zo). Als ze allergisch ergens voor is dan zou ik het wel zelf mee geven maar gelukkig hebben we daar geen last van.
Ik zal morgen eens vragen hoe de andere moeders het daar doen. Want als ik haar s'morgens boord moet geven mag ik wel een uur eerder opstaan hihi.
Als mijn zoon er aan toe is eet hij gewoon mee op het kdv. Brood, fruit en potjes hoeven we niet zelf mee te geven. Alleen poedermelk maar dat is omdat ieder kind zijn eigen merk heeft.