Pap tussen de middag - welke soort geven jullie dan?

Discussie in 'Voeding' gestart door Inez01, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Misschien een rare vraag, maar aangezien mijn zoontje nog geen boterhammetje wil eten, willen we hem dan maar een bordje pap geven. 's Ochtends kijrgt hij als 1e fles een pyjamapapje ontbijt, maar is dat ook een papje wat je dan 's middags geeft of gebruik je dan juist wat anders? En de avondfles, welke papsoort gebruik je daar dan voor.

Mijn zoontje is 7,5 maand.

2. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik gebruik altijd Bambix. Eerst toen hij nog geen brood at, en nu nog in zijn fles. Je hebt een aantal soorten, voor verschillende leeftijden en verschillende smaakjes.

3. Inez01

Inez01 Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.009
    0
    0
    Ja, ik heb wel verschillende soorten gezien,maar er staat toch altijd zoiets op als ontbijtgranen of papje met peer/vanille etc.

Nu denk ik ook wel dat dit goed op ander moment in de dag kan, maar waarom noemen ze het dan pyjamapapjes of ontbijtpapjes?

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.842
    3.359
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind dat ook moeilijk hoor. Maar ik geef het liefst eigenlijk de bambix fijne granen ofzo . Ik heb hier namelijk ook 1 pyamapapje 'ontbijt' (lekker logisch?!) en dat is mierzoet... Dus dan geef ik liever wat 'neutralers' erbij zeg maar.
    Toen ze wat kleiner was, gebruikte ik rijstebloem en nu soms ook nog weleens om fruit in te dikken, ook omdat daar verder weinig zoetige smaak aan zit (de naturel tenminste) .

5. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    ik zou eerst de neutrale proberen. mijn zoontje lustte helaas de gewone niet, friso heeft granen met gemengd fruit. is hetzelfde als babmbix, en er zit geen toegevoegde suiker in, alleen bananen en appelvlokjes. je doet het zelf bij de melk.

Deel Deze Pagina